Проблема художнього виховання студентів у вітчизняній науково-педагогічній думці другої половини ХІХ- початку ХХ століття
Abstract
У статті розглядаються основні погляди видатних педагогів Харківського імператорського університету, в контексті їхньої науково-педагогічної діяльності в другій половині ХІХ- на початку ХХ століття, на проблему художнього виховання, як невід’ємної складової естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів. Визначено, що мета художнього виховання, як важливого напряму естетичної підготовки майбутніх учителів, вбачалась в орієнтуванні людини на творче перетворення життя за законами краси, а завдання – у формуванні за допомогою мистецтва неповторної духовно-творчої індивідуальності.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Шмит Ф. И. Искусство как предмет обучения. – Ф. И. Шмит / Х., 1923. – 63 с.
2. Петров М. Историческая подготовка. – М. И. Петров // Южный край. – 1880. – 9 дек. ( № 9). – С. 2.
3. Багалій Д. І. Вибрані праці. – Д. І. Багалій / Х.: “НУА” “Золоті сторінки”, 1999. – Т. ІІ. – 643 с.
2. Петров М. Историческая подготовка. – М. И. Петров // Южный край. – 1880. – 9 дек. ( № 9). – С. 2.
3. Багалій Д. І. Вибрані праці. – Д. І. Багалій / Х.: “НУА” “Золоті сторінки”, 1999. – Т. ІІ. – 643 с.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Шумська, О. О. (2015). Проблема художнього виховання студентів у вітчизняній науково-педагогічній думці другої половини ХІХ- початку ХХ століття. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 311-316. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2882
Section
Статті