Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами

  • Марія Олександрівна Андреєва Кафедра соціальної педагогіки Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»
Ключові слова: соціальна компетентність, студенти з інвалідністю, особливі потреби, виховна робота

Анотація

У статті розкриваються теоретико-методологічні питання виховної роботи з розвитку соціальної компетентності студентів з особливими потребами. Аналізуються зміст такої роботи, визначаються їх особливості. В статті детально розкривається зміст форм та методів роботи зі студентською молоддю, що мають обмеження здоров’я, аналізується специфіка їх застосування у соціально-виховному просторі ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Марія Олександрівна Андреєва, Кафедра соціальної педагогіки Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки

Посилання

1. Пономарьова Г.Ф. Теоретико-методичні засади оцінювання професійної компетентності майбутніх учителів: Монографія/ Пономарьова Г.Ф., Харківська А.А., Отрошко Т.В.// Харків: ХГПІ, 2010. – 180 с.

2. Рассказова О. І. Розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти: теорія і технологія: монографія / О.І.Рассказова. – Х.: ФОП Шейніна О. В., 2012. – 468 с.

3. Шевцов А. Г. Освітні основи реабілітології : монографія / А.Г. Шевцов. – К. : „МП Леся”, 2009. – 484 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Андреєва, М. (2015). Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 7-14. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2738