Специфіка організації самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі
Abstract
У статті висвітлюються питання специфіки організації самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі з урахуванням сучасних вимог щодо організації навчально-виховного процесу.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бондар В. І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів. – К.: Вересень, 1996. 129с.
2. Головко Л. Активізація самостійної роботи студента під час лекційних занять / Л. Головко // Освіта і управління. – 2002. – № 1. – С. 147–150.
3. Грудакова І. В. Активізація самостійної роботи студенті в контексті Болонського процесу / І. В. Грудакова [Електронний ресурс]
4. Демченко О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рідна школа. – 2006. – № 5. – С. 68– 70.
5. Журавська Л. М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у ВНЗ / Журавська Л. М. // Освіта та управління. – Т. 3. – 1999. – №2.
6.Закон України «Про вищу освіту» // Відомості верховної ради України. – 2002. – №20- 134с.
7. Каганов А. Б. Рождение специалиста: профессиональное становление студента / А.Б. Каганов. – Мн. : Изд-во БГУ, 1983. – 111 с.
8. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України від 02.06,.93 №161//Збірник нормативних актів України про освіту. – К.:Міносвіти України, 1994. –336 с.
9. Солдатенко М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу / М. Солдатенко // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 49–51.
10. Фіцула М. М. Вступ до педагогічної професії: Навч. посіб. для студентів вищих педагогічних закладів освіти. - Т.: Навчальна книга «Богдан», 2003.
2. Головко Л. Активізація самостійної роботи студента під час лекційних занять / Л. Головко // Освіта і управління. – 2002. – № 1. – С. 147–150.
3. Грудакова І. В. Активізація самостійної роботи студенті в контексті Болонського процесу / І. В. Грудакова [Електронний ресурс]
4. Демченко О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рідна школа. – 2006. – № 5. – С. 68– 70.
5. Журавська Л. М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у ВНЗ / Журавська Л. М. // Освіта та управління. – Т. 3. – 1999. – №2.
6.Закон України «Про вищу освіту» // Відомості верховної ради України. – 2002. – №20- 134с.
7. Каганов А. Б. Рождение специалиста: профессиональное становление студента / А.Б. Каганов. – Мн. : Изд-во БГУ, 1983. – 111 с.
8. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України від 02.06,.93 №161//Збірник нормативних актів України про освіту. – К.:Міносвіти України, 1994. –336 с.
9. Солдатенко М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті Болонського процесу / М. Солдатенко // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 49–51.
10. Фіцула М. М. Вступ до педагогічної професії: Навч. посіб. для студентів вищих педагогічних закладів освіти. - Т.: Навчальна книга «Богдан», 2003.
Cited
How to Cite
Кузнецова, О. В. (1). Специфіка організації самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (36), 115-121. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1854
Section
Статті