КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У СТВОРЕННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У ГАЛУЗІ ЗНАНЬ «ПРАВО»

  • V. O. Gumenyak Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-7260-8440
Ключові слова: компетенція, компетентність, компентнісний підхід, компетентнісна модель, результати навчання, комунікативна компетентність

Анотація

Статтю присвячено дослідженню компетентнісного підходу у створенні освітніх програм у галузі «Право» та особливостям освітнього процесу під час реалізації компетентнісної моделі сучасної освіти. Висвітлено основні аспекти змісту та сутності понять «компетентність», «компетенція», «результати навчання», розглянуто погляди науковців на зміст поняття «компетентнісний підхід», описано шляхи формування комунікативної компетентності фахівців.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

V. O. Gumenyak, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

старший викладач кафедри державно-правових дисциплін 
майдан Свободи 4, Харків, 61022, Україна

Посилання

Бахрушин В. Компетентності і результати навчання у нових стандартах вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://education-ua.org/ua/

Бахрушин В. Стандарти вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.education-ua.org/ua/articles/689-standarti-vishchoji-osviti. http://education-ua.org/ua/

Ветютнев Ю.Ю., Макаров А.И. Компетентностный подход в изучении и преподавании права: метод сократического диалога // Право и образование. – 2008. – №7. – С. 97-103.

Про вищу освіту: Закон України // Голос України. – 2014. – 6 серпня [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-vii

Зязюн І. А. Філософія поступу і прогнозу освітньої системи [текст] // Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія] / І. А. Зязюн. – К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2005. – С. 10–18.

Енциклопедія освіти / АПН України ; [голов. ред. В. Г. Кремень]. – К. : Юрін- ком Інтер, 2008. – 1040 с.

Методичні рекомендації щодо розроблення стандартів вищої освіти [Електронний ресурс]. − Режим доступу http://mon.gov.ua/content/Діяльність/Реформа%20освіти/07-metod-rekomendacziyi.doc

Нагорна Н. В. Формування у студентів понять компетентності й компетенції [текст] / Н. В. Нагорна // Виховання і культура. – 2007. – № 1-2 (11-12). – С. 266–268.

Національна стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. − Режим доступу http://http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

Онуфрієнко Г.С. До проблеми формування мовно-риторичної компетентності як невідємної ознаки освіченості і чинника професіоналізму // Дошкільна освіта. – 2008. – № 2 (20). – С. 62-68.

Равен Дж. Компетентность в современном обществе / Перевод с англ. – М., 2002.

Пометун О. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К.: «К.І.С.», 2004. – С. 66-72.

Про затвердження Національної рамки кваліфікацій України: Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1341 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ 1341-2011-%D0%BF.

Химинець В. Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя [текст] / В. Химинець // Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakinppo.org.ua/2010-01-18-13-44-15/233-2010-08-25-07-10-49.

Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования. –СПб.: Питер, 2002. – 272 с.

Tuning Educational Structures in Europe. Phases I–V, 2003–2008 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.tuning. unideusto.org

Опубліковано
2017-04-24
Цитовано
Як цитувати
Gumenyak, V. O. (2017). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У СТВОРЕННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У ГАЛУЗІ ЗНАНЬ «ПРАВО». Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Право», (21), 205-208. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/law/article/view/8475
Номер
Розділ
Проблеми вищої юридичної освіти