Щодо сучасної системи методів адміністративно-правового регулювання суспільних відносин

  • Yu. Yu. Chupryna арківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-9440-123X
Ключові слова: правовий метод, метод адміністративно-правового регулювання, імперативний метод, диспозитивний метод, адміністративно-статусний метод, адміністративно-процесуальний метод, адміністративно- деліктний метод

Анотація

У статті досліджується сучасна система методів правового регулювання, теоретичні і практичні аспекти застосування адміністративно-статусного, адміністративно-процесуального, адміністративно-деліктного методів у процесі регулювання суспільних відносин. На прикладі норм адміністративного права визначається взаємодія методів адміністративно-правового регулювання міжсобою.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Yu. Yu. Chupryna, арківський національний університет імені В. Н. Каразіна

аспірант кафедри державно-правових дисциплін
майдан Свободи 4, Харків, 61022, Україна

Посилання

Демидов А.І. Про методологічну ситуацію в правознавстві // Правознавство. – 2001. – №4.

Кодекс адміністративного судочинства України: Кодекс України № 2747-IV від 06.07.2005 р. // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 2005. – № 35-37. – Ст. 446.

Кодекс України про адміністративні правопорушення: Закон № 8073-X від 07.12.1984 р. // Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984. – додаток до № 51. – Ст. 1122.

Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України: Порядок № 320 від 13.04.2012 р.

Про місцеві державні адміністрації: Закон України № 586-XIV від 09.04.1999 р. // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1999. – № 20-21. – Ст. 190.

Опубліковано
2019-06-10
Цитовано
Як цитувати
Chupryna, Y. Y. (2019). Щодо сучасної системи методів адміністративно-правового регулювання суспільних відносин. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Право», (22), 230-233. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/law/article/view/13029
Номер
Розділ
На початку творчого шляху