Професійна ідентичність і мотивація навчання у студентів-біологів

  • Юлія Азгатівна Гімаєва
  • Катерина Олексіївна Малофейкіна

Abstract

Запропоновано розглядати професійну ідентичність як одну з компетенцій, якою мають оволодіти студенти під час навчання. Становлення професійної ідентичності було досліджено у зв’язку з мотивацією навчання, важливого чинника освітнього процесу, у студентів-біологів другого й четвертого курсів. Виділено й проаналізовано специфічні для кожного курсу розподіли статусів ідентичності, мотивів навчання за мірою значущості та їх співвідношенням.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2018-06-16
How to Cite
Гімаєва, Ю. А., & Малофейкіна, К. О. (2018). Професійна ідентичність і мотивація навчання у студентів-біологів. Проблеми сучасної освіти, (8 ч1). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/10843