Особливості особистості студентів, схильних до ліні та прокрастинації

  • Надія Петрівна Крейдун Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Олена Анатоліївна Невоєнна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Олена Євгенівна Поліванова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Любов Миколаївна Яворовська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Світлана Германівна Яновська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Показано зв’язок прокрастинації з такими психологічними характеристиками, як самокритичність, самовпевненість і самоприйняття студентів. Визначено: залежність академічної успішності та академічних заборгованостей студентів з прокрастинацією; шляхи розробки програми до подолання прокрастинації і, як наслідок, – до покращення академічної успішності студентів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Надія Петрівна Крейдун, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат психологічних наук, професор, декан факультету психології
Олена Анатоліївна Невоєнна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології факультету психології
Олена Євгенівна Поліванова, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат психологічних наук, доцент кафедри прикладної психології факультету психології
Любов Миколаївна Яворовська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології факультету психології
Світлана Германівна Яновська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри прикладної психології факультету психології
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Крейдун, Н. П., Невоєнна, О. А., Поліванова, О. Є., Яворовська, Л. М., & Яновська, С. Г. (2017). Особливості особистості студентів, схильних до ліні та прокрастинації. Проблеми сучасної освіти, (4). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8788