Феномен довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ
Анотація
У статті досліджено психологічні особливості довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ. Показано, що довіра суб’єктів освітнього процесу залежить від результативності і послідовності дій керівництва та є опосередкованою взаємодією викладачів і студентів. Довіра студентів у ВНЗ зростає від курсу до курсу, цей процес пов’язаний з уявленням студентів про надійність керівництва та його дбайливість.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Яновська, С. Г., Туренко, Р. Л., & Яновська, Ю. Е. (2017). Феномен довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ. Проблеми сучасної освіти, (6). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8895
Розділ
Статті