Феномен довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ

  • Світлана Германівна Яновська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Римма Леонардівна Туренко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Юлія Едуардівна Яновська Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті досліджено психологічні особливості довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ. Показано, що довіра суб’єктів освітнього процесу залежить від результативності і послідовності дій керівництва та є опосередкованою взаємодією викладачів і студентів. Довіра студентів у ВНЗ зростає від курсу до курсу, цей процес пов’язаний з уявленням студентів про надійність керівництва та його дбайливість.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Світлана Германівна Яновська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри прикладної психології факультету психології
Римма Леонардівна Туренко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри англійської мови
факультету іноземних мов
Юлія Едуардівна Яновська, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
викладач кафедри прикладної психології факультету психології
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Яновська, С. Г., Туренко, Р. Л., & Яновська, Ю. Е. (2017). Феномен довіри між суб’єктами освітнього процесу у ВНЗ. Проблеми сучасної освіти, (6). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8895

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)