Від першокурсника до випускника: особливості навчальної мотивації

  • Надія Петрівна Крейдун
  • Олена Анатоліївна Невоєнна
  • Любов Миколаївна Яворовська
Ключові слова: навчальна мотивація студентів, внутрішні та зовнішні мотиви, амотивація

Анотація

Розглянуто проблему навчальної мотивації студентів; визначено специфічні особливості навчальної мотивації студентів на початку (1 курс) та наприкінці (4 курс) навчання у закладі вищої освіти; зроблено висновки про відмінності навчальної мотивації студентів означених груп.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бугрименко А. Г. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов пед. вузов / А. Г. Бугрименко // Психологическая наука и образование. – 2006. – № 4. – С. 51–60.
2. Гордеева Т. О. Опросник «шкалы академической мотивации» / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин // Психологический журнал. – 2014. – Т. 35, № 4. – С. 96–107.
3. Дубовицкая Т. Д. Методика диагностики направленности учебной мотивации / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и образование. – 2002. – № 2. – С. 42–45.
4. Ильина Т. И. Методика изучения мотивации обучения в вузе [Электронный ресурс] / Т. И. Ильина – Режим доступа : http://testoteka.narod.ru/ms/1/05.html.
5. Климчук В. О. Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді: теорія, методика, програма розвитку : монографія / В. О. Климчук, В. В. Горбунова. – Житомир : вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 110 с.
6. Методика для диагностики учебной мотивации студентов (А. А. Реан и В. А. Якунин, модификация Н. Ц. Бадмаевой) // Бадмаева Н. Ц. Влияние мотивационного фактора на развитие умственных способностей: монография. – Улан-Удэ, 2004. – 280 с. – С. 151–154.
7. Пакулина С. А. Методика диагностики мотивации учения студентов педагогического вуза / С. А. Пакулина, С. М. Кетько // Психологическая наука и образование. – 2010. – № 1. – С. 1–11.
8. Серкин В. П. Психосемантика : учебник и практикум для бакалаврата и магистратуры / В. П. Серкин. – Москва : Юрайт, 2016. – 318 с. – С. 178–183.
Опубліковано
2019-06-08
Як цитувати
Крейдун, Н. П., Невоєнна, О. А., & Яворовська, Л. М. (2019). Від першокурсника до випускника: особливості навчальної мотивації. Проблеми сучасної освіти, (9). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12967

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)