Нові компетенції викладачів і слухачів для роботи із системами електронної освіти та медицини

  • Тодор Васильович Сандуляк
Ключові слова: цифрова компетентність викладача і слухача, цифрова нерівність, післядипломна професійна освіта, нові компетенції викладача

Анотація

Розглянуто суть і зміст нових компетенцій викладачів та слухачів із цифрових технологій у межах цифрової компетентності та пов’язаних із нею інструментами, схвалених Європейським Парламентом та Радою ЄС
17 січня 2018 року в оновленій редакції ключових компетентностей для навчання спеціалістів упродовж життя. Проаналізовано причини цифрової нерівності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користу-
вачів систем електронної освіти та медицини, зроблено висновки щодо подолання цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів цифрових технологій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Моравець Дж. Маніфест 2015. Навчання, яке еволюціонує [Електронний ресурс] / Дж. Моравець. – Режим доступу : https://www.manifesto15.org/ua.
2. Бауман З. Текучая модерность: взгляд из 2011 года : лекция [Электронный ресурс] / З. Бауман. – Режим доступа : http://polit.ru/lectures/2011/05/06/bauman.
3. Чепак В. В. Соціальні нерівності в освітніх практиках електронної цивілізації. Освітні дисонанси: flexibility vs stability : нові нерівності – нові конфлікти: шляхи подолання : наук. видання / В. В. Чепак // Тези доповідей
III конгресу соціологічної асоціації України / відп. за випуск проф. Л. Г. Сокурянська [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.sau.kiev.ua/docs/20171205/tezi.pdf.
Опубліковано
2019-06-08
Як цитувати
Сандуляк, Т. В. (2019). Нові компетенції викладачів і слухачів для роботи із системами електронної освіти та медицини. Проблеми сучасної освіти, (9). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12996