Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі

Ключові слова: соціально-етичний маркетинг, концепції туристського маркетингу, екологічний готель,

Анотація

У статті проводиться аналіз підходів до застосування концепції соціально-етичного маркетингу в туризмі. Визначаються труднощі ведення бізнесу на засадах цієї концепції і наявні переваги підчас її використання.

Наводяться приклади діяльності туристських підприємств, які впроваджують програми соціально-етичного маркетингу з описом складнощів та досягнутих результатів.

Запропоновано напрями досліджень щодо шляхів використання та оцінки доцільності застосування концепції соціально-етичного маркетингу в туристській та готельній сфері.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Армстронг Г., Введение в маркетинг : / Г. Армстронг, Ф. Котлер. Пер. с англ. – 8-е издание М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 832 с.

Беляевский И. К. Социально-этические проблемы маркетинга / И. К. Беляевский // Этап : экономическая теория, анализ, практика. – № 2, 2011. – 147 с.

Благов Ю. Е. Корпоративная социальная ответственность : эволюция концепции / Ю. Е. Благов. – СПб. : Изд-во «Высшая школа менеджмента», 2011 – 272 с.

Багиев Г. Л. Маркетинг / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич. – СПб. : Питер, 2010. – 576 с.

Кондратенко Н. М. Маркетинг: учебник / под общ. ред. проф. Н. М. Кондратенко. – М. : Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2011. – 540 с.

Осадчая С. М. Сущностная характеристика социально-этического маркетинга как маркетинговой концепции управления хозяйствующим субъектом : принципы, функции, методы / С. М. Осадчая // Фундаментальные исследования. – 2013. – № 11–8. – С. 1661-1665.

Офіційний веб-портал федерації професійних спілок України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.fpsu.org.ua/component/blog_calendar/2015/03/06.

Эко-горный отель «Ковчег» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.megura.net/ua.

«Дом» документальный фильм 2009 года, фотографа Яна Артюса-Бертрана и режиссёра Люка Бессона. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mechtayte.ru/dom-film-zapreshhennyj-k-pokazu-v-36-stranah-mira.
Цитовано
0 статей
Як цитувати
Afenchenko, G., & Shymlanskaya, N. (1). Концепція соціально-етичного маркетингу: недоліки впровадження та перспективи розвитку в туризмі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (5), 134-137. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/6632