Особливості формування ринку медичних послуг в Україні на сучасному етапі

  • Еліна Гапонова
Ключові слова: ринок медичних послуг, соціальний маркетинг,

Анотація

Автором проведено аналіз існуючих проблем соціального маркетингу на ринку медичних послуг з урахуванням загального ринкового підходу. Порушено питання моніторингу ефективності та продуктивності медичних послуг, співпраці державного та приватного сектору медицини та контролю якості надання медичних послуг. Окрему увагу приділено визначенню таких понять, як розмір ринку медичних послуг, їх доступність та ринкова ціна, сталий розвитку ринку медичних послуг.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Москаленко В. Ф. Економіка охорони здоров’я : підручник / В. Ф. Москаленко, О. П. Гульчій, В .В. Таран та ін. – Вінниця: Нова Книга, 2010. – 288 с.

Пушмак Г. Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні / Г. Пушмак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 28–32.

Семенов В. Ю. Экономика здравоохранения / В. Ю. Семенов. – М. : ООО «Медицинское информационное агенство», 2006. – 472 с.
Цитовано
0 статей
Як цитувати
Гапонова, Е. (1). Особливості формування ринку медичних послуг в Україні на сучасному етапі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (4 (1144, 2), 94-96. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4511