Споживча цінність товарів в умовах цифровізації економіки

  • Бабенко Віталіна Олексіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-4816-4579
  • Федорова Ганна Юріївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Походенко Борис Олексійович Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-9995-7077
Ключові слова: споживча цінність, цифровизация економіки, суб'єкти ринку, підприємство торгівлі, споживчий ринок

Анотація

Об'єктом дослідження є споживча цінність товару як основа якості продукції підприємства в умовах цифровізації економіки. Мета роботи - на основі дослідження та оцінки споживчої цінності товару як основи якості продукції сформувати комплекс рекомендацій щодо підвищення споживчої цінності товару. За основу методів дослідження розглянуті три основні підходи: монетарний, немонетарний і синтетичний. У процесі дослідження розглядалися методологічні засади формування споживчої цінності продукції, досліджено вплив споживчої цінності на якість продукції, проаналізовано споживча цінності продукції в умовах цифровізації економіки. В результаті дослідження були розроблені практичні рекомендації і заходи щодо підвищення споживчої цінності продукції в умовах цифровізації економіки. Результати дослідження полягає в розробці комплексу заходів щодо вдосконалення виробничого процесу підприємства з метою збільшення якості продукції за допомогою збільшення споживчої цінності в умовах цифровізації економіки. Перспективи дослідження: планується глибше вивчити проблеми взаємодії якості товару і споживчої цінності, розробити комплекс і програму по збільшенню споживчої цінності продукції в умовах цифровізації економіки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Babenko, V. Gas supply security model to EU consumers. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism. 2020. (12), 78-87. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2020-12-07

Babenko V., Sidorov V., Savin R. Activity of agroholdings in the world market of agricultural products in the context of globalization. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism. 2018. № 8. Pp. 101-106. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2018-8-11

Biletska, Y., Babenko, V., Gusliev, A. Marketing studies of consumption preferences at developing dietary products. EUREKA: Social and Humanities. 2019. 5, pp. 16-21. https://doi.org/10.21303/2504-5571.2019.001009

Byrne Patrick, Mitchell Mark. The Story of Deep Capture. 2014. URL: http://www/deepcapture-the-sto1.pdf (дата звернення: 02.03.2021)

Davidson Steven, Harmer Martin, and Marshall Anthony. The New Age of Ecosystems. IBM Institute for Business. 2015.

John F., Nash Jr. Ideal Money and Asymptotically Ideal Money. 2014. URL: http://sites.stat.psu.edu/~babu/nash/money.pdf (дата звернення: 29.03.2021)

Kosten Dmitri. Bitcoin Mission Statement. Or What Does It Mean Sharing Economy and Distributed Trust? 2015. URL: http://ssrn.com/abstract=2684256 (дата звернення: 02.03.2021)

Malyarets, L., Iastremska, O., Herashchenko, I., Iastremska, O., Babenko, V. Optimization of Indicators for Management of Enterprise: Finance, Production, Marketing, Personnel. Estudios de Economía Aplicada. 2021. Vol. 38-3(1), pp. 1-13. http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.4028

Thomas Piketty, and Goldhammer Arthur. Capital in the Twentyfirst Century. Cambridge Massachusetts: Belknap of Harvard UP, 2014. Print. 452 р.

Phelps J. Pyramids are Tombs. Traditional corporate structure, like the 20th century, is history. 2015. URL: http://pyramidsaretombs.com/Company_Organisation/?chapter=116 (дата звернення: 01.04.2021)

Котлер Ф. Основы маркетинга. Перевод на русский язык: В. Б. Бобров. М., 1990.

Shorrocks Anthony, Davies James, and Lluberas Rodrigo. Credit Suisse Global Wealth Databook 2013. URL: https://publications.creditsuisse.com/tasks/render/file/?fileID=1949208D-E59A-F2D9- 6D0361266E44A2F8 (дата звернення: 29.03.2021)

Noyola E. Ethereum, tokens & smart contracts. Notes on getting started. New York: Wiley, 2017. 216 p.

Shermin V. Disrupting governance with blockchains and smart contracts // Review of Financial Economics, 2017. Vol. 25 (5). P. 499 – 509.

Stoilov R. Solidity Smart Contracts: Build DApps in Ethereum Blockchain. New York: Routledge, 2019. 95 p.

Опубліковано
2021-06-29
Цитовано
Як цитувати
Бабенко Віталіна Олексіївна, Федорова Ганна Юріївна, & Походенко Борис Олексійович. (2021). Споживча цінність товарів в умовах цифровізації економіки. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (13), 38-49. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-04