Три базових принципи побудови програм навчання англійської мови дорослих, які вивчають її поза межами мовних програм у внз
Ключові слова:
комерційні мовні курси, навчання англійської мови дорослих, позавишівське навчання, принципи навчання
Анотація
Робота присвячена розгляду принципів, на яких доцільно будувати навчання англійської мови дорослих на позавишівських курсах. Принципи включають: побудову навчальних курсів на основі потреб та інтересів слухачів; урахування їх ставлень до методики навчання і автономності, структурної, організаційної, інформаційної та цільової завершеності кожного з курсів при збереженні цільових, змістових та інформаційних зв’язків з попередніми та наступними курсами. Розглянуті принципи регулюють організацію навчання, формулювання його цілей, добір змісту та виділення методів навчання.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Загальноєвропейські Рекомендації змовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання С.Ю. Ніколаєва. — К. : Ленвіт, 2003. — 273 c.
2. Green J. M. Student attitudes toward communicative and non-communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? / J.M. Green. — The Modern Language Journal. – 1993. – 77. – P 1–10.
3. Hutchinson T. English for Specific Purposes: A learner-centred approach / T. Hutchinson, A. Waters. — Cambridge : Cambridge University Press, 1987. – 183 p.
4. Nunan D. The learner centred curriculum. A study in the second language learning/ D. Nunan. — Cambridge : Cambridge University Press, 1988. – 196 p.
5. Tarnopolsky O.B. EFL teaching in the Ukraine: State-regulated or commercial? / O.B. Tarnopolsky // TESOL Quarterly. — 1996. – V. 30. – P 616–622.
6. Tarnopolsky O. Teaching English intensively in a non-English speaking country. Theory, practice, and results / O. Tarnopolsky. – ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579, 1999. – 167 p. 7. Tarnopolsky O. Writing English as a foreign language: A report from Ukraine / O. Tarnopolsky // Journal of Second Language Writing. – 2000. – Vol. 9, No. 3. – P. 209–226.
REFERENCES
Nikolayeva, S.Yu. (Nauk. red. ukrayin. vydannya). (2003). Zahal'noyevropeys ki Rekomendatsiyi z movnoyi osvity: vyvchennya, vykladannya, otsinyuwannya /Common European Framework of reference for languages: Learning, teaching and assessments. Kyiv. Lenvit.
Green J.M. (1993). Student attitudes toward communicative and non-communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? The Modern Language Journal, 77, 1-10.
Hutchinson, T. & Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A learner-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Nunan, D. (1988). The learner centred curriculum. A study in the second language learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Tarnopolsky, O.B. (1996). EFL teaching in the Ukraine: State-regulated or commercial? TESOL Quarterly, Vol. 30, 616-622.
Tarnopolsky, O. (1999). Teaching English intensively in a non-English speaking country. Theory, practice, and results. ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579.
Tarnopolsky, O. (2000). Writing English as a foreign language: A report from Ukraine. Journal of Second Language Writing, Vol. 9, No. 3, 209-226.
2. Green J. M. Student attitudes toward communicative and non-communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? / J.M. Green. — The Modern Language Journal. – 1993. – 77. – P 1–10.
3. Hutchinson T. English for Specific Purposes: A learner-centred approach / T. Hutchinson, A. Waters. — Cambridge : Cambridge University Press, 1987. – 183 p.
4. Nunan D. The learner centred curriculum. A study in the second language learning/ D. Nunan. — Cambridge : Cambridge University Press, 1988. – 196 p.
5. Tarnopolsky O.B. EFL teaching in the Ukraine: State-regulated or commercial? / O.B. Tarnopolsky // TESOL Quarterly. — 1996. – V. 30. – P 616–622.
6. Tarnopolsky O. Teaching English intensively in a non-English speaking country. Theory, practice, and results / O. Tarnopolsky. – ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579, 1999. – 167 p. 7. Tarnopolsky O. Writing English as a foreign language: A report from Ukraine / O. Tarnopolsky // Journal of Second Language Writing. – 2000. – Vol. 9, No. 3. – P. 209–226.
REFERENCES
Nikolayeva, S.Yu. (Nauk. red. ukrayin. vydannya). (2003). Zahal'noyevropeys ki Rekomendatsiyi z movnoyi osvity: vyvchennya, vykladannya, otsinyuwannya /Common European Framework of reference for languages: Learning, teaching and assessments. Kyiv. Lenvit.
Green J.M. (1993). Student attitudes toward communicative and non-communicative activities: Do enjoyment and effectiveness go together? The Modern Language Journal, 77, 1-10.
Hutchinson, T. & Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: A learner-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Nunan, D. (1988). The learner centred curriculum. A study in the second language learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Tarnopolsky, O.B. (1996). EFL teaching in the Ukraine: State-regulated or commercial? TESOL Quarterly, Vol. 30, 616-622.
Tarnopolsky, O. (1999). Teaching English intensively in a non-English speaking country. Theory, practice, and results. ERIC Document Reproduction Service No. ED 428 579.
Tarnopolsky, O. (2000). Writing English as a foreign language: A report from Ukraine. Journal of Second Language Writing, Vol. 9, No. 3, 209-226.
Опубліковано
2016-03-09
Як цитувати
Тарнопольський, О. Б. (2016). Три базових принципи побудови програм навчання англійської мови дорослих, які вивчають її поза межами мовних програм у внз. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (82), 15-20. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/5393