Навчання віршування іноземною мовою на заняттях в університеті

Ключові слова: вища освіта, знання мови, іноземна мова, методика викладання, написання віршів, навчання мови, оволодіння мовою

Анотація

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-65-124-134

Вміння складати вірші певною мовою передбачає та засвідчує найвищій рівень володіння
такою мовою. На підставі цієї тези було висунуто гіпотезу, що написання віршів іноземною мовою
може бути цінним інструментом у підготовці фахівців, професійні обов’язки яких безпосередньо
передбачають відмінне володіння іноземною мовою (перекладачі, вчителі іноземних мов). Отже,
цілями наведеного дослідження є: визначення ступеня прихильності та наявності запиту серед
студентів щодо написання віршів іноземною мовою як одного з методів навчання і підтвердження
вищезазначеної гіпотези, що цей метод навчання і вивчення іноземної мови може використовуватися
як потужний інструмент для покращення загального рівня володіння іноземною мовою, підвищення
впевненості студентів у собі та своїх здібностях, сприяння забезпеченню їхнього вільного володіння
іноземною мовою, а також посилення їхньої мотивації до кращої успішності.
У дослідженні надається огляд і пропонується аналіз семи різноманітних вправ із написання
віршів іноземною мовою (з наведенням ілюстративних прикладів), які використовувалися в роботі зі
студентами, для яких англійська мова є профільним предметом і які навчаються в українських
університетах. У роботі пропонується стислий опис семирічного експерименту із включення вправ із
написання віршів іноземною мовою з урахуванням вимог навчальної програми до процесу
викладання іноземної мови в університеті.
Результати експерименту показали, що впровадження таких вправ до навчального процесу не
лише сприймається студентами з прихильністю, але й підвищує їхню впевненість у собі та своїх
здібностях, сприяє забезпеченню їхнього вільного володіння мовою, яку вони вивчають, і посилює
їхню мотивацію до одержання кращих результатів у навчанні.
Вправи з віршування іноземною мовою, описані в рамках цього дослідження, є готовими рішеннями
для практиків, а також цінним надбанням для розробників навчальних програм з іноземних мов.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2025-02-27