Реклама в цифрових додатках та мобільних іграх як монетизаційний елемент
Анотація
В роботі розкрити особливості терміну “монетизація” для відеоігор і розглянуті аналогічні системи монетизації для неігрових платформ. Розглянута динаміка розвитку відеоігрового ринку в цілому та ринку саме мобільних ігор та проаналізований сучасний стан ринку мобільних ігор. У хронологічному порядку представлені етапи формування ринку та еволюція цифрових товарів на прикладі відеоігор та еволюція рекламних інтеграцій з 90-х років XX сторіччя до сьогодення. Наведені приклади використання реклами до глобального розповсюдження мобільних пристроїв та зв’язку: продакт-плейсмент та DLC. визначені характерні особливості різних систем продажу: Free-to-play, Freemium, Pay to play. Окреслені їх переваги та характерні монетизаційні риси, визначені причини домінування Free-to-play та Freemium на сучасному ринку мобільних ігор. В роботі запропонована детальна характеристика основних видів відеореклами у мобільних іграх: нативна реклама, реклама з використанням відео, реклама з переглядом нагород, демоверсії та контекстна реклама. Розкрити причини поширення кожного з видів реклами, визначені основні переваги та виклики для використання відеореклами загалом як для рекламодавців та паблішерів. Систематизовано приклади з сучасних мобільних ігор та додатків в залежності від рекламодавця, моделі розповсюдження гри та складності реалізації. Розглянуті спеціалізовані монетизаційні елементи, характерні лише для конкретних типів відеореклами. Результати дослідження можна використовувати для побудови монетизаційної стратегії при розробці фріміум та фрі-ту-плей проектів ігрового або розважального профілю, при оцінці доречності використання відеоігор як майданчика для розміщення власної реклами або для передбачення поведінки користувача з точки зору економіки вражень та взаємодії з цифровими товарами.
Завантаження
Посилання
Ganti, A. (2021). Monetize: What it means, how it works, types, and examples. Investopedia. Retrieved from https://www.investopedia.com/terms/m/monetize.asp
Singular. (2024). What is ad monetization? Singular. Retrieved from https://www.singular.net/glossary/ad-monetization/
Korf, S. (2020). Rewarding good creators: Corporate social media discourse on monetization schemes for content creators. Social Media & Society, 6(3), 245-261. doi: https://doi.org/10.1177/2056305120969877
Navarro, J. G. (2024). Advertising media owners' revenue worldwide from 2018 to 2028. Statista. Retrieved from https://www.statista.com/statistics/236943/global-advertising-spending/
Lynkova, D. (2024). How many people play mobile games in 2024 - Everything you need to know. TechJury. Retrieved from https://techjury.net/blog/mobile-gaming-demographics/
Ceci, L. (2023). Leading mobile gaming and apps monetization methods worldwide. Statista. Retrieved from https://www.statista.com/statistics/384215/app-developer-monetization/
Tian, J. (2023). The birth of the Fifa computer game. BBC. Retrieved from https://www.bbc.co.uk/sounds/play/w3ct4sjv
Roessel, L., Švelch, J. (2021). Who creates microtransactions: The production context of video game monetization. Media Studies Journal, 10(4), 123-135. doi: https://doi.org/10.1515/9789048551736-012
Roessel, L. (2022). Thinking monetization into the loop: On the production context of free-to-play games. Game Studies, 12(2), 45-58. doi: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.14065.56162
Syahrivar, J., Chairy, C., Juwono, I. D., Gyulavari, T. (2021). Pay to play in freemium mobile games: A compensatory mechanism. International Journal of Retail & Distribution Management, 15(3), 87-102. doi: https://doi.org/10.1108/IJRDM-09-2020-0358
Patrick, D. (2024). Ad monetization guide. Adsterra. Retrieved from https://adsterra.com/blog/ad-monetization/
Appel, G., Libai, B., Muller, E., & Shachar, R. (2020). On the monetization of mobile apps. International Journal of Research in Marketing. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.07.007
Contexto. (2024). Contexto. Retrieved from https://www.contexto.me/
King, D. L., & Delfabbro, P. (2018). Predatory monetization schemes in video games (e.g. ‘loot boxes’) and internet gaming disorder. Addiction. doi: https://doi.org/10.1111/add.14286
PvZ official site. (2024). Plants vs. Zombies. Retrieved from https://www.ea.com/games/plants-vs-zombies
Kiraly, O., Zhang, J., Demetrovics, Z., & Browne, D. (2021). Gambling features and monetization in video games create challenges for young people, families, and clinicians. Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, 60(5), 123-135. doi: https://doi.org/10.1016/j.jaac.2021.12.003
First Touch Games official site. (2024). First Touch Games. Retrieved from https://www.ftgames.com/
Appsflyer. (2024). What is offerwall. Appsflyer. Retrieved from https://www.appsflyer.com/glossary/offerwall
My Games. (2023). Offerwalls: A guide to everything you ever wanted to know. Medium. Retrieved from https://medium.com/my-games-company/offerwalls-a-guide-to-everything-you-ever-wanted-to-know-bd6515860bee
Kovalenko, I. (2019). Is it worth turning to in-game advertising? Smartyads. Retrieved from https://smartyads.com/blog/in-game-advertising-guide
Jean, C., & Lefrere, V. (2023). Use of personal data for monetization purposes: The case of mobile applications. Journal of Information Technology. doi: https://doi.org/10.1080/00213624.2023.2273128
Zawislak, P. (2024). What are the benefits of in-game advertising? Clearcode. Retrieved from https://clearcode.cc/blog/in-game-advertising-benefits
Bank, D. (2023). Problematic monetization in mobile games in the context of the human right to economic self-determination. Computers in Human Behavior. doi: https://doi.org/10.1016/j.chb.2023.107958
Sun, M., Zhu, F. (2013). Ad Revenue and Content Commercialization: Evidence from Blogs. Management Science, 59(10), 2314-2331.doi: https://doi.org/10.1287/mnsc.1120.1704
Авторське право (c) 2024 Бобров В.Д.
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.