Створення рейтингових систем в університеті: досвід США для України

  • Ольга Владиславівна Грибко Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0003-3227-608X
Ключові слова: рейтингова система, оцінка діяльності науково-педагогічних кадрів, вища освіта, освітній процес, університет.

Анотація

Розглянуто основні підходи до оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників в університетах США та визначено їх особливості. На основі нормативних документів з’ясовані кваліфікаційні вимоги до викладачів університету, а також окреслено сфери діяльності, які беруться до уваги при здійсненні рейтингування .

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ольга Владиславівна Грибко , Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків

к.держ.упр., провідний фахівець відділу з координації наукової роботи та докторантури
ХарРІ НАДУ, м. Харків

Посилання

Vilnyi tlumachnyi slovnyk (2013–2018). Novitnii onlainovyi slovnyk ukrainskoi movy [Free defining dictionary]. URL: http://sum.in.ua/f/rejtyngh [in Ukrainian].

Hryshyna, N.M. (2018). Yevropeiski pidkhody do pobudovy systemy vnutrishnoho zabezpechennia yakosti osvity v universyteti [European approaches to organizing of system of inner provision educational quality in university]. Derzhavne budivnytstvo, 2. URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2018-2/index.html [in Ukrainian].

Dovidnyk z polityky roboty z personalom ZVO. URL: https://www.american.edu/hr/upload/Staff-Personnel-Policies-Manual.pdf [in Ukrainian].

Zvarych, Iryna. (2014). Otsiniuvannia profesiinoi diialnosti vykladachiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy z urakhuvanniam amerykanskoho dosvidu [Teachers professional activity assessment in Ukrainian universities using American experience]. Molod i rynok, 12 (119) [in Ukrainian].

Pro osvitu: Zakon Ukrainy. (2017). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 38–39 [in Ukrainian].

Revenko, T.V. (2018). Sutnist ta osnovni skladovi osvitnoho protsesu u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy [Essence and main components of the educational process in higher education institutions of Ukraine]. Teoriia ta praktyka derzhavnoho upravlinnia, issue 3 (62) [in Ukrainian].

Ratemyprofessors. URL: https://www.ratemyprofessors.com.

Rojstaczer, Stuart. (2001-09-03). College rankings are mostly about money. San Francisco Chronicle. URL: https://www.sfgate.com/opinion/openforum/article/College-rankingsare-mostly-about-money-2883044.php.

Soh, K. (2015). Multicolinearity and indicator redundancy problem in world university rankings: An example using times higher education world university ranking 2013–2014 data. Higher Education Quarterly, 69, 158–174. DOI: 10.1111/hequ.12058. URL: https://repository.nie.edu.sg/handle/10497/18485.

The Higher Education Opportunity Act (Public Law 110-315). URL: https://www.govinfo.gov/content/pkg/PLAW-110publ315/pdf/PLAW-110publ315.pdf.

The Ranking Methodology (n.d.). URL: https://www.timeshighereducation.com/news/ranking-methodology-2016.

Опубліковано
2019-06-15
Розділ
Світовий досвід державного управління: теорія та практика.