Інноваційні вірусні технології в сучасних онлайн-мережевих війнах

  • О. В. Курбан Київський університет імені Бориса Грінченка Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: медіавірус, інформаційна війна, мем, лол, гіф, медіаактивізм

Анотація

У статті представлена проблема дослідження медіавірусних технологій у контексті їх використання в сучасних інформаційних війнах. Зазначені технології є достатньо новими, специфічними та вузькопрофільними, і цим обумовлено той факт, що вони практично не досліджені з точки зору науки. Значного поштовху розвиток медіавірусних технологій отримав у межах російсько-українського інформаційного протистояння, до якого фактично підключилися всі провідні країни світу. На теперішній момент можемо виділити такі складники медіавірусних технологій, як меми, гіфки, лоли та медіаактивізм.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Кожаринова А. Р. Медиавирусы как носители идеологических кодов / А. Р. Кожаринов // Знание. Понимание. Умение. — 2013. — № 5. — С. 45–58.
2. Лебедева И. Меметическое оружие, или Вашингтонский демократизационный шаблон [Электронный ресурс] / Ирина Лебедева // Фонд стратегической культуры : [сайт]. — Режим доступа : https://www.fondsk.ru/news/2011/12/10/memeticheskoe-oruzhie-ili-vashingtonskij-demokratizacionnyj-shablon-11775.html.
3. Мусалиева Г. Группы смерти (18+) [Электронный ресурс] / Галина Мусалиева // Новая газета : [сайт]. — Режим доступа : https://www.novayagazeta.ru/articles/2016/05/16/68604-gruppy-smerti-18.
4. Овчинников Ф. Как создать медиа-вирус [Электронный ресурс] / Федор Овчинников // Сила ума : [сайт]. — Режим доступа : http://sila-uma.ru/2014/07/24/media-virus/.
5. Пашинская А. Группы смерти и Синие киты. Как в соцсетях из детей делают самоубийц [Электронный ресурс] / Анастасия Пашинская // Espreso.TV : [сайт]. — Режим доступа : https://ru.espreso.tv/article/2017/02/24/synyy_kyt.
6. Рашкофф Д. Медиавирус. Как поп-культура тайно воздействует на ваше сознание / Д. Рашкофф ; [пер. с англ. Д. Борисова]. — М. : Ультра.Культура, 2003. — 368 с.
7. Рашкофф Д. Вступление. Характер заражения [Электронный ресурс] / Дуглас Рашкофф // Медиавирус : [сайт]. — Режим доступа : http://mediavirus.narod.ru/02.html.
8. Шардаков Д. Скрытый вирусный маркетинг: примеры, или как создать медиа-вирус [Электронный ресурс] / Даниил Шардаков // Shard-Copywriting.Ru : [сайт]. — Режим доступа : http://shard-copywriting.ru/copywriting-secrets/skryityiy-i-virusnyiy-marketing-primeryi-ili-kak-sozdat-mediavirus.
9. LOL [Электронный ресурс] Cambridge dictionary [сайт]. — Режим доступа : https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%85%D1%81%D1%8F/lol.
Опубліковано
2018-11-22
Як цитувати
Курбан, О. В. (2018). Інноваційні вірусні технології в сучасних онлайн-мережевих війнах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (11), 75-84. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11674
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ