CHARITY IN THE CONDITIONS OF INFORMATION SOCIETY'S FORMATION

  • V. M. Nikolayevsky Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
  • V. V. Omelchenko Харківський національний університет радіоелектроніки,
Keywords: сharity, crowdsourcing, сrowdfunding

Abstract

The article explores crowdsourcing and crowdfunding - phenomena that in the era of the information society acquire a new technological dimension. The author finds out how crowdsourcing and crowdfunding are correlated, and determines the characteristics that give grounds for considering these forms of activity and charity as related. Particular attention is paid to the factors that limit the development of crowdsourcing and crowdfunding in nowadays Ukraine, and conditions that would contribute to the widespread implantation of these phenomena. The author turns to a broader context also, analyzing the barriers that charity in general faces in Ukrainian society.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

V. M. Nikolayevsky, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,

к. соц. н., докторант каф. соціології

 

 

V. V. Omelchenko, Харківський національний університет радіоелектроніки,

 к. соц. н., доц. каф. філософії

References

Ніколаєвський В. М., Омельченко В. В. Доброчинність у ретро(перспективі): огляд теоретичних та емпіричних напрямів дослідження у сучасній літературі / В. В. Омельченко, В. М. Ніколаєвський // Вісник ХНУ ім. В. Н. Каразіна. - 2014. - № 1142. -Випуск 52. - С. 27 - 37.

Омельченко В. Доброчинність як соціальний феномен та соціальна проблема українського суспільства // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Випуск 726 - 727. Філософія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. - С. 42 - 50.

Косуля І. Ю. Краудсорсинг та краудфандинг: нові поняття чи нові феномени? / І. Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2014. - 362 с.

Хауи Дж. Краудсорсинг: Коллективный разум как инструмент развития бизнеса / Джефф Хауи; Пер. сангл. - М.: Альпина Паблишер, 2012. - 288 с.

Так появился неологизм - Краудсорсинг [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://crowdsourcing.ru/article/tak-poyavilsya-crowdsourcing

Что такое Краудфандинг? [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
http://crowdsourcing.ru/article/what is the crowdfunding

Что такое краудсорсинг? [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
http://crowdsourcing.ru/article/what is the crowdsourcing 2

Кутузова А. Як реалізувати проект за допомогою краудфандингу? / Анастасія Кутузова // Forbes.ua. - 23 травня 2014. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://forbes.ua/ua/explain/startup and business/1371647-yak-realizuvati-proekt-za-dopomogoyu- kraudfandingu

Марченко О.С. Інтелектуальний краудсорсинг як категорія інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О.С. Марченко. - Режим доступу:
http://dspace.nulau.edu.ua:8088/bitstream/123456789/2074/1/Marchenko 51 53.pdf

Тигипко В. Развитию краудфандинга в Украине в основном мешает отсутствие законодательства и способов быстрого перевода средств через Интернет [Електронний ресурс] / В. Тигипко - IT Expert. - 26.03.2013 - Режим доступу: http://itexpert.org.ua/mbrikator/item/24392-razvitiyu-kraudfandinga-v- ukraine-v-osnovnom-meshaet-otsutstvie-zakonodatelstvai-sposobov-bystrogo-perevoda-sredstv-cherez- internet-v-tigipko.html

Омельченко В. Доброчинність як соціальний феномен та соціальна проблема українського суспільства // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Випуск 726 - 727. Філософія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. - С. 42 - 50.

Гулевська-Черниш А. Багатолика добродійність України: чи можна відродити довіру? / ZN,UA. - 15 березня 2013. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://gazeta.dt.ua/socium/bagatolika- dobrodiynist-ukrayini-chi-mozhna-vidroditi-doviru- . html
Published
2017-11-24
Cited
How to Cite
Nikolayevsky, V. M., & Omelchenko, V. V. (2017). CHARITY IN THE CONDITIONS OF INFORMATION SOCIETY’S FORMATION. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series "Theory of Culture and Philosophy of Science", (57), 34-39. https://doi.org/10.26565/2306-6687-2017-57-05