СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ФЕНОМЕНА РЕКЛАМЫ

  • Л. А. Васильева Національний аерокосмічний університет ім. М. Жуковського «ХАІ».

Abstract

Автор досліджує онтологічний та аксіологічний зріз феномена реклами як визначальних у соціально-
філософському аспекті даного соціокультурного простору. Автор доводить, що як одне з інноваційних
явищ сучасної комунікативної дійсності, реклама транслює свою історію через так звані «інформаційні
революції», які мали місце в окремі визначені економічно-культурні періоди суспільства. Саме становлення
феномену реклами як діяльності, творчості і продукту таїть у собі різноманітні тлумачення її генезису,
змісту і функцій.

Васильева Л. СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ФЕНОМЕНА РЕКЛАМЫ. Автор
исследует онтологический и аксиологический срез феномена рекламы как определяющих в социально-
философском аспекте данного социокультурного пространства. Автор доказывает, что как одно из
инновационных явлений современной коммуникативной действительности, реклама транслирует свою
историю через так называемые «информационные революции», которые имели место в определенные
экономико-культурные периоды общества. Именно становление феномена рекламы как деятельности,
творчества и продукта таит в себе различные толкования ее генезиса, содержания и функций.
Ключевые слова: феномен рекламы, коммуникативная действительность, «информационные
революции».

L. Vasiljeva. THE SOCIAL-PHILOSOPHICAL PERCEPTION OF PHENOMENON OF ADVERTISEMENT.
The author explores the ontological and axiological cutoff of the phenomenon of advertisement, as a definer in the
socio-philosophical aspects of the social and cultural phenomenon. The author argues that as one of the innovative
phenomenon of modern communicative reality, advertisement broadcasts its history through the so-called
"information revolutions" that occurred in certain specified periods of economic-cultural society. In the article the
author stresses that the development of a business like advertisement, creativity and product carries a different
interpretation of its genesis, contents and functions.
Key words: phenomenon of advertisement, communicative reality, "information revolutions".

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Л. А. Васильева, Національний аерокосмічний університет ім. М. Жуковського «ХАІ».
кандидат філософських наук, старший викладач кафедри політології та історії
Cited
How to Cite
Васильева, Л. А. (1). СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ФЕНОМЕНА РЕКЛАМЫ. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series "Theory of Culture and Philosophy of Science", 1(958). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2535
Section
ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ