СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ФЕНОМЕНА РЕКЛАМЫ
Abstract
Автор досліджує онтологічний та аксіологічний зріз феномена реклами як визначальних у соціально-
філософському аспекті даного соціокультурного простору. Автор доводить, що як одне з інноваційних
явищ сучасної комунікативної дійсності, реклама транслює свою історію через так звані «інформаційні
революції», які мали місце в окремі визначені економічно-культурні періоди суспільства. Саме становлення
феномену реклами як діяльності, творчості і продукту таїть у собі різноманітні тлумачення її генезису,
змісту і функцій.
Васильева Л. СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКОЕ ОСМЫСЛЕНИЕ ФЕНОМЕНА РЕКЛАМЫ. Автор
исследует онтологический и аксиологический срез феномена рекламы как определяющих в социально-
философском аспекте данного социокультурного пространства. Автор доказывает, что как одно из
инновационных явлений современной коммуникативной действительности, реклама транслирует свою
историю через так называемые «информационные революции», которые имели место в определенные
экономико-культурные периоды общества. Именно становление феномена рекламы как деятельности,
творчества и продукта таит в себе различные толкования ее генезиса, содержания и функций.
Ключевые слова: феномен рекламы, коммуникативная действительность, «информационные
революции».
L. Vasiljeva. THE SOCIAL-PHILOSOPHICAL PERCEPTION OF PHENOMENON OF ADVERTISEMENT.
The author explores the ontological and axiological cutoff of the phenomenon of advertisement, as a definer in the
socio-philosophical aspects of the social and cultural phenomenon. The author argues that as one of the innovative
phenomenon of modern communicative reality, advertisement broadcasts its history through the so-called
"information revolutions" that occurred in certain specified periods of economic-cultural society. In the article the
author stresses that the development of a business like advertisement, creativity and product carries a different
interpretation of its genesis, contents and functions.
Key words: phenomenon of advertisement, communicative reality, "information revolutions".