СИНЕРГЕТИКА ЯК ПАРАДИГМА ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

  • В. А. Кавалеров Одеський обласний інститут удосконалення вчителів

Abstract

У статті аналізується постання синергетики як новітньої парадигми філософії освіти.
Виокремлюються і аналізуються поняття «синергетика», «розвиток», «постнекласична наука».
Акцентуалізується увага на синергетичному аспекті освітнього процесу та дослідженні даної
проблематики в рамках філософії освіти.

В.А. Кавалеров. Синергетика как парадигмы философия образования:
методологический анализ. В статье анализируется становление синергетики в качестве новой
парадигмы философии образования. Выделяются и анализируются понятия «синергетика»,
«развитие», «постнеклассическая наука». Акцентуализируется внимание на синергетическом
аспекте образовательного процесса и на исследовании данной проблематики в рамках философии
образования.
Ключевые слова: синергетика, педагогика, образование, развитие, инновация.

Cavalerov V.A. Actualization of synergetics as a paradigm of philosophy of education. This
article analyzes the emergence of synergetics as a new paradigm of philosophy of education, identifies
and analyzes the concept of "synergy", "development", "postnonclassical science." An attention to the
synergistic aspects of the educational process and to study these problems in the philosophy of education
is made.
Keywords: synergetics, pedagogy, education, development and innovation.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

В. А. Кавалеров, Одеський обласний інститут удосконалення вчителів
канд. пед. наук, доцент

Published
2015-05-11
Cited
How to Cite
Кавалеров, В. А. (2015). СИНЕРГЕТИКА ЯК ПАРАДИГМА ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series "Theory of Culture and Philosophy of Science", (995). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2431
Section
ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА