ЦІННІСТЬ СПРИЙНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК АСПЕКТ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ В СУЧАСНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ
Abstract
Розглянуто феномен самореалізації в сучасній комунікативній культурі. Побудовано моделі
сприйняття особистості в процесі самореалізації. Проаналізовано фактори та механізм
сприйняття особистості як цінності на етапі цілепокладання.
Опанасюк В.В. Ценность восприятия личности как аспект самореализации в
современной коммуникативной культуре. Рассмотрено феномен самореализации в
современной коммуникативной культуре. Построено модели восприятия личности в процессе
самореализации. Проанализировано факторы и механизм восприятия личности как ценности на
этапе целеполагания.
Ключевые слова: личность, образ, ценность, самореализация, коммуникативная культура,
современная коммуникативная культура
Valentina V. Opanasyuk. Value of perception of the person as aspect of self-realization in
modern communicative culture. A self-realization phenomenon in modern communicative culture is
considered. Models of perception of the person in the course of self-realization is constructed. Factors
and the mechanism of perception of the person as values at a purpose formation are analyzed.
Keywords: person, image, value, self-realization, communicative culture, modern communicative
culture