Якість вищої культурно-мистецької освіти в оцінках студентів

  • Natalia TSIMBALIUK Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 64/13 вул. Володимирська, Київ, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0002-7331-863X
Ключові слова: : вища культурно-мистецька освіта, якість освітніх послуг, загальнонаукова, фахова та практична підготовка, проблеми працевлаштування та професійної кар’єри випускників вишів

Анотація

У статті розглядаються результати соціологічного дослідження якості вищої культурномистецької освіти в Україні. На підставі студентських оцінок якості освітніх послуг, які надають вищі навчальні заклади культури і мистецтв, зроблено висновок щодо достатньо високого рівня задоволеності майбутніх фахівців якістю своїх загальнонаукових знань та їхніх низьких оцінок професійної (теоретичної та практичної) підготовки. У публікації проаналізовані також уявлення майбутніх спеціалістів щодо перспектив свого працевлаштування та професійної кар’єри. Зазначена необхідність суттєвих змін у системі вищої культурно-мистецької освіти, зокрема нагальна потреба модернізації професійної складової підготовки фахівців цієї галузі. Підкреслена значущість соціологічного супроводження розробки та реалізації державної програми модернізації культурно-мистецької освіти в Україні.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Natalia TSIMBALIUK, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 64/13 вул. Володимирська, Київ, 01601, Україна

доктор соціологічних наук, професор, професор кафедри соціальних структур та соціальних відносин факультету соціології, natatime@bigmir.net

Посилання

1. Троєльнікова Л.О. Художня освіта у США: теоретичні засади та практичний досвід / Людмила Троєльнікова // Вісник КНУКіМ: Мистецтвознавство. – 2003. – Вип. 9. – С.155–162.

2. Волков С.М. Система мистецької освіти в культурі України 90-х років ХХ століття: традиції, реформи, перспективи: Автореф. дис. канд. мистецтвознав.: 17.00.01 [Електронний ресурс] С.М. Волков; Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського. – К., 2003. – 20 с. – укр.

3. Бітаєв В.А. Естетичне виховання і гуманізація особи / Бітаєв В.А. – К.: ДАКККіМ, 2003. – 232 с.

4. Щудло С. Вища освіта у пошуку якості: quo vadis / Світлана Щудло – Харків–Дрогобич: Коло, 2012. – 340 с.

5. Волков С.М. Особистість в світлі нових парадигм функціонування мистецьких навчальних закладів. До проблеми інтеграції освітніх систем / С.М. Волков // Культурологія та мистецтвознавство: Зб. статей. Вип. 15. – К., 2004. – С.243-247.

6. Проблеми мистецької освіти: Типологічні критерії та науково-методична розробка / Інститут культурології Академії мистецтв України; Авт. кол.: О.І. Безгін (кер. авт. колективу), Г.Є. Бернадська, І.С. Кочарян, О.Ш. Дацко, О.Ю. Успенська. – К.: СПД Голосуй, 2008. – 400 с.
Опубліковано
2019-08-13
Як цитувати
TSIMBALIUK, N. (2019). Якість вищої культурно-мистецької освіти в оцінках студентів. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи», (1053), 162-167. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ssms/article/view/13794
Розділ
Дослідження проблем освіти та молоді