Вплив соціально-комунікативних технологій на споживчий вибір
Анотація
В статті розглядаються можливості застосування соціально-комунікативних технологій для впливу на вибір споживачів. Зазначається, що в сучасному суспільстві найбільш ефективними є технології, спрямовані на формування потреб споживачів, їхніх бажань, використання яких дає змогу певним суб’єктам здійснювати вплив на споживачів як соціальну сукупність, її окремі параметри, результатом чого виступають зміни в їхній поведінці в бажаних для цих суб’єктів напрямах. Пропонується авторська класифікація таких технологій, до яких автор відносить: 1) усі різновиди «прямої» реклами; 2) розробку брендів стилів життя; 3) інструменти PR; 4) емоціонування; 5) стандарти продажів і обслуговування; 6) створення комплексних продуктів, зокрема торгівельно-розважальних центрів. Аналізуються особливості застосування та впливу на вибір споживачів кожної з них.
Завантаження
Посилання
2. Гавра Д. П. Социально-коммуникативные технологии: сущность, структура, функции [Электронный ресурс]. — Режим доступа : http://jarki.ru/wpress/2010/02/28/937/.
3. Бодрийяр Ж. К критике политической экономии знака / Ж. Бодрийяр ; пер. с фр. Д. Кралечкин. — М. : Академический Проект, 2007. — 335 с. — (Философские технологии).
4. Абанкина Т. Экономика желаний в современной цивилизации досуга [Электронный ресурс] / Т. Абанкина. — Отечественные записки. — 2005. — № 4. — Режим доступа : http://www.strana-oz.ru/2005/4/ekonomika-zhelaniyv-sovremennoy-civilizacii-dosuga.
5. Горбунова М. Ю. Управление поведением потребителя в контексте эмоционально-коммуникативного сервиса / Ю. М. Горбунова, О. В. Понукалина // Социологические исследования. — 2012. — № 4. — С. 78—88.
6. Тамберг В. Бренд: боевая машина бизнеса / В. Тамберг, А. Бадьин. — М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. — 127 c.
7. Ильин В. И. Потребление как дискурс : Учебное пособие / В.И. Ильин. — СПб. : Интерсоцис, 2008. — 446 с. (Серия «Библиотека современного гуманитарного знания»).
8. Михайлова О. И. Потребитель в молле: между свободой выбора и стратегиями ограничения потребительского поведения [Электронный ресурс] / О. И. Михайлова, О. Ю. Гурова // Экономическая социология. — 2009. — Т. 10. — № 3. — С. 41–57. — Режим доступа к журн. : http://ecsoc.hse.ru/data/970/588/1234/ecsoc_t10_n3.pdf#page=41.