Психологічні особливості розвитку суб’єктних характеристик толерантності майбутніх вчителів
Abstract
У статті розглянута суб’єктна основа толерантності майбутніх вчителів-гуманітаріїв. Викладено результати емпіричного дослідження таких суб’єктних характеристик студентів як самоприйняття (аутотолерантність), саморозвиток, самоактуалізація, відповідальність (локус контролю), виявлено їх рівень і динаміку розвитку на різних курсах, гендерні відмінності. Констатовано, що більшість досліджуваних приймають себе лише частково і це негативно позначається на стані комунікативної толерантності. Кореляційний аналіз засвідчив, що типовим для студентів усіх курсів є зв’язок суб’єктних характеристик з локусом контролю, який фактично утворює розгалужену систему зв’язків з усіма іншими суб’єктними характеристиками. Ключові слова: комунікативна толерантність, аутотолерантність, локус контролю, самоактуалізація, суб’єктність.Downloads
Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Горянська, А. М. (1). Психологічні особливості розвитку суб’єктних характеристик толерантності майбутніх вчителів. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (58), 11-16. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5426