Особливості переживання страхів у хлопчиків дошкільного віку в залежності від психосемантичної структури сім’ї
Abstract
Особливості переживання страхів у хлопчиків дошкільного віку в залежності від психосемантичної структури сім’ї. Роботу присвячено проблемі переживання страхів у хлопчиків дошкільного віку. Дослідження побудовано у контексті вивчення ролі сімейних чинників у виникненні і розвитку дитячих страхів, які обумовлено внутрішньосімейними стосунками. Показано вплив типу домінування у сім’ї – патріархальна модель або інверсія домінування – на суб’єктивне сприйняття психологічного клімату і рівень актуалізованих страхів. Виявлено чотири типологічних варіанта психосемантичною сімейної структури на підставі емоційного коннотування батьківських фігур та встановлено їхній взаємозв’язок із кількістю страхів та рівнем невротичних страхів.
Ключові слова: дитячі страхи, структура сім’ї.