Системна модель соціально-психологічних чинників ставлення молодших школярів до особистої власності
Abstract
У статті розглядається ставлення до власності як категорія, яка передає взаємозв’язок інтра-, та інтеріндивідної реальності відносин власності. Висвітлюється системний підхід до соціально-психологічних чинників ставлення особистості до власності, різні підходи до їх класифікації.
Видокремлюється системне бачення чинників формування ставлення. Дана характеристика соціально – психологічним чинникам, які можуть впливати на ставлення особистості до власності. Показано, що співвідношення і конфігурація структурних компонентів внутрі системи ставлення - це один з провідних чинників формування й розвитку самого ставлення.
Ключові слова: чинники, фактори, детермінанти ставлення,системний підхід, інститути, агенти ставлення.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2015-04-22
Cited
How to Cite
Сухаревська, О. О. (2015). Системна модель соціально-психологічних чинників ставлення молодших школярів до особистої власності. Visnyk of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (1121). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/1741