Зв’язок результатів психодіагностики за проективною психодіагностичною методикою «динамічний емоційно-мотиваційний патерн» з іншими психодіагностичними методиками
Abstract
В даній статті надається попередня оцінка валідності та надійності проективної психодіагностичної
методики “Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн”. З метою визначення валідності надаються та аналізуються статистичні дані – коефіцієнти кореляції – досліджень рівнів тривожності, фрустрації потреб та самооцінки особистості досліджуваних осіб, отриманих за допомогою методик: Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн, Восьмикольоровий тест Люшера, Методики діагностики самооцінки Ч. Спілбергера – Ю. Ханіна та “Особистісний Диференціал”. Також надаються дані щодо тест-ретестової надійності методики Динамічний Емоційно-Мотиваційний Патерн.
Ключові слова емоції, мотивація, тривожність, рівень фрустрації, самооцінка, тест особистості, проективний тест, валідність, надійність.