Особливості емоційних порушень у студентів із серцево-судинними порушеннями

  • T. Alieva Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківська медична академія післядипломної освіти
  • N. Burdun Харківська медична академія післядипломної освіти

Анотація

У статті розкрито сучасний стан проблеми особливостей порушення емоційної сфери та психологічної дезадаптації студентів-інвалідів із захворюваннями серцево-судинної системи. Дослідження проводилося на базі Харківської міської студентської лікарні в Центрі психічного здоров’я студентської молоді. У дослідженні взяли участь 153 студентів із серцево-судинними захворюваннями (78 студентів-інвалідів з вродженими вадами серця і 75 студентів з соматоформною вегетативною дисфункцією). Основними аспектами вивчення порушення адаптації студентів з інвалідизацією є: психоемоційний стан, мотиваційна спрямо- ваність особистості, особистісні особливості та рівень якості життя. На основі отриманих результатів розроблена і впроваджена програма медико-психологічної корекції для даного контингенту обстежених.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Опубліковано
2016-08-25
Як цитувати
Alieva, T., & Burdun, N. (2016). Особливості емоційних порушень у студентів із серцево-судинними порушеннями. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 2(1 (3), 79-83. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/5600
Розділ
Медична психологія