ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
Abstract
У статті розглядаються проблеми професійної самореалізації, розкривається значущість ефективної організації педагогічних практик, визначаються шляхи формування готовності до професійної самореалізації студентів педагогічного коледжуDownloads
References
1. Болотін Ю. П. Література і мистецтво як джерело морально-естетичних цінностей у вихованні учнів / Ю.П. Болотін // Цінності освіти і виховання : наук. метод. зб / за заг . ред. О.В. Сухомлинської. – К., 1997. – С. 143–145.
2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Торшевська, О. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 301-105. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3702
Section
Статті