ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
Abstract
У статті розглядаються проблеми професійної самореалізації, розкривається значущість ефективної організації педагогічних практик, визначаються шляхи формування готовності до професійної самореалізації студентів педагогічного коледжуDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Болотін Ю. П. Література і мистецтво як джерело морально-естетичних цінностей у вихованні учнів / Ю.П. Болотін // Цінності освіти і виховання : наук. метод. зб / за заг . ред. О.В. Сухомлинської. – К., 1997. – С. 143–145.
2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Торшевська, О. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 301-105. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3702
Section
Статті