ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩОМУ МИСТЕЦЬКОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  • Володимир Петрович Кашперський Хмельницьке музичне училище ім. В.І. Заремби
Ключові слова: гуманістична навчально-виховна система, група працівників, особистісний аспект, управління.

Анотація

Автором визначено групи педагогічних працівників, з якими співпрацює  керівник  вищого мистецького навчального  закладу. На  основі аналізу їх професійної діяльності визначено особливості співпраці працівників кожної означеної групи з директором вищого мистецького навчального закладу

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Володимир Петрович Кашперський, Хмельницьке музичне училище ім. В.І. Заремби

завідувач денним відділенням Хмельницького музичного училища ім. В.І. Заремби.

Посилання

1. Караковский В.А. Воспитательная система школы : педагогические идеи и опыт формирования / В.А. Караковский. – М. : Просвещение, 1991. – 96 с.

2. Сорока-Росинский В.Н. Школа Достоевского / В.Н. Сорока-Росинский. – М. : Знание, 1978. – 48 с.

3. Шакуров Р.Х. Директор школы и педагогический коллектив : соціально-психологический аспект / Р.Х. Шакуров. – К. : Радянська школа, 1975. – 143 с.
Опубліковано
2015-07-15
Як цитувати
Кашперський, В. (2015). ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩОМУ МИСТЕЦЬКОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 91-96. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3618