ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩОМУ МИСТЕЦЬКОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Abstract
Автором визначено групи педагогічних працівників, з якими співпрацює керівник вищого мистецького навчального закладу. На основі аналізу їх професійної діяльності визначено особливості співпраці працівників кожної означеної групи з директором вищого мистецького навчального закладуDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Караковский В.А. Воспитательная система школы : педагогические идеи и опыт формирования / В.А. Караковский. – М. : Просвещение, 1991. – 96 с.
2. Сорока-Росинский В.Н. Школа Достоевского / В.Н. Сорока-Росинский. – М. : Знание, 1978. – 48 с.
3. Шакуров Р.Х. Директор школы и педагогический коллектив : соціально-психологический аспект / Р.Х. Шакуров. – К. : Радянська школа, 1975. – 143 с.
2. Сорока-Росинский В.Н. Школа Достоевского / В.Н. Сорока-Росинский. – М. : Знание, 1978. – 48 с.
3. Шакуров Р.Х. Директор школы и педагогический коллектив : соціально-психологический аспект / Р.Х. Шакуров. – К. : Радянська школа, 1975. – 143 с.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Кашперський, В. П. (2015). ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩОМУ МИСТЕЦЬКОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 91-96. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3618
Section
Статті