СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ

  • Майя Кирилівна Козир
  • Анна Іванівна Смик
Ключові слова: сім’я, формування, соціальна компетентність, мікроклімат.

Анотація

В статті розглядались питання організації та забезпечення співпраці сім’ї та дошкільного навчального закладу як важливого чинника формування соціальної компетентності дитини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Майя Кирилівна Козир

професор кафедри теорії та методики дошкільної освіти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Анна Іванівна Смик

студентка 5-го курсу факультету дошкільної освіти та музичного виховання Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

Посилання

1. Лавриненко Н.В. Батьківський авторитет. – К.:Держполітвидав, 1986.
2. Азаров Ю.М. Семейная педагогика. – М.: Поилтиздат, 1985.
3. Бєлєнька Г.В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання. – Е.: «Світич», 2006.
4. Богуш А.М., Варениця Л.О. Діти і соціум: Особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. – Луганськ: «Альма-матер», 2006.
5. Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві). – К., 1998.
6. Макаренко А.С. Книга для родителей в семи томах. Том 4 – с. 11-340, 1969 р.
7. Макаренко А.С. Лекции о воспитании детей.
8. Поніманська Т.І. Формування соціальної компетентності дитини// Нова педагогічна думка. – 1998. – № 2. – С. 91-95.
9. Помощь родителям в воспитании детей. – М., 1994. Сухомлинський В.О. Як виховати справжню дитину – Вибрані твори в 5-ти томах. Том 5 – 278 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Козир, М., & Смик, А. (2015). СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИТИНИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 58-64. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3588