КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО НАВЧАЛЬНО-ЗАЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
Abstract
У статті розглядається компетентнісний підхід підготовки студентів філологічного факультету до виконання завдань навчально-залікової педагогічної практики в основній школі, визначаються види діяльності викладача-методиста і студентів на практичних, лабораторних заняттях та під час самостійної й індивідуальної підготовки.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. – С. 445.
2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор школи. – 2000. – № 39-40. – 126 с.
2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор школи. – 2000. – № 39-40. – 126 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Дятленко, Т. І. (2015). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО НАВЧАЛЬНО-ЗАЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 2(28), 72-80. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3530
Section
Статті