ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ПРОБЛЕМАМИ ЗДОРОВ’Я, ЯК ЗАСІБ РОЗБУДОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО СУСПІЛЬСТВА
Abstract
Авторка обґрунтовує комплексно-цільову програму соціальнопедагогічної підтримки сімей, які виховують дітей, що страждають на хронічні захворювання різної етіології; програма спрямована на допомогу батькам у забезпечені компенсаторного фізичного та психічного розвитку дітей у родині, що максимально сприяє відновленню здоров’я дитини, її освітній та соціальній інклюзії.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Коваль Л.Г. Социальная педагогіка / Социальная работа: навч. посібник //Л.Г. Коваль, І.Д. Звєрєва, С.Р. Хлєбік. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с.
2. Розов В.И. Адаптивные способности человека в условиях травматического стресса: обзор современных исследований ученых США / В.И. Розов // Социальная психология. – М., 2006. – № 3 (17). – С. 108-120.
2. Розов В.И. Адаптивные способности человека в условиях травматического стресса: обзор современных исследований ученых США / В.И. Розов // Социальная психология. – М., 2006. – № 3 (17). – С. 108-120.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Расказова, О. І. (2015). ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ПРОБЛЕМАМИ ЗДОРОВ’Я, ЯК ЗАСІБ РОЗБУДОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО СУСПІЛЬСТВА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 126-138. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3455
Section
Статті