Морально-правова готовність майбутніх правоохоронців у контексті виховної діяльності у ВНЗ системи МВС України

  • В’ячеслав Русланович Ким Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка
Ключові слова: виховна робота, морально-правова готовність, правоохоронні органи

Анотація

У статті розкриваються основні напрями, зміст та етапи формування морально-правової  готовності курсантів до  служби в органах внутрішніх  справ. Морально-правова  готовність майбутнього  правоохоронця до служби в органах внутрішніх справ розглядається як інтегрована система особистісних новоутворень, що включає переконання, погляди, мотиви, почуття, відносини, налаштованість на службу в органах внутрішніх справ на засадах ідей верховенства права та правосвідомості, системи високих моральних цінностей  і особистіснихуявлень про обов’язок співробітника правоохоронних органів, етики, честі й гідності офіцера МВС.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

В’ячеслав Русланович Ким, Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка
Викладач

Посилання

1. Бандурка О.М. Партнерські взаємовідносини між населенням та міліцією : Підруч. О.М. Бандурка – Х. : НУВС, 2003.

2. Легенький М.І. Організація виховної роботи з особовим складом органів внутрішніх справ України : Навч. посіб. – К.: ВПЦ МВС України, 2006. – 93 с.

3. Михайліченко І.В. Основи професійної культури працівників ОВС: навч. посіб. І.В. Михайліченко – Кіровоград, 2004.

4. Організація виховної та соціально-психологічної роботи в учбових закладах МВС України : Наук.-практ. посіб. / за ред. О.М. Бандурки. – Х.: УВС, 1996.

5. Синьов В.М. Соціально-педагогічні проблеми роботи з персоналом ОВС: Інформ. зб. / В.М. Синьов, В.І. Кривуша, Т.В. Кушнірова, І.І. Пампура [під заг . ред. О.В. Терещука]. – К.: РВВ КІВС, 2002.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Ким, В. (2015). Морально-правова готовність майбутніх правоохоронців у контексті виховної діяльності у ВНЗ системи МВС України. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 106-114. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2896