Педагогічні умови впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів

  • Світлана Володимирівна Данильченко КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»
Ключові слова: сталий розвиток, випереджаюча освіта, проектна технологія, проектування діяльності навчального закладу, готовність до педагогічної діяльності

Анотація

Визначаючи найактуальнішою потребою  сучасного  суспільства необхідність  сталого  розвитку,  автор  статті  обґрунтовує  особливу роль підготовки педагогів до впровадження освіти, яка забезпечує це зростання. Як педагог-практик автор надає рекомендації щодо впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів і доводить, що саме вона є однією з ефективних технологій, здатних так перебудувати зміст і методику навчального процесу на всіх його рівнях, що освіта буде забезпечувати своєчасну підготовку людини до життєдіяльності в умовах сучасного інформаційно-техногенного суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Володимирівна Данильченко, КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»
Директор КВНЗ «Макіївське педагогічне училище»

Посилання

1. Вірста С.Є. Інноваційне навчання: метод проектів / С.Є. Вірста // Нові технології навчання. –2007. – № 50. – С. 48-52

2. Висоцька О.Є. Концептуальні засади випереджаючої освіти для сталого розвитку / О.Є.Висоцька // Дніпропетровська обласна педагогічна освіта. – 2009. – № 21(30). – С. 6.

3. Лендел М. Теоретичні аспекти формування екологічної культури / М. Лендел // Освіта. Технікуми. Коледжі. – 2004. – № 4 (10). – С. 64–67.

4. Реймерс Н. Ф. Природоиспользование: словарь-справочник / Н. Ф. Реймерс– М. : Мысль, 1990. – С. 591-592.

5. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу : науковий посібник / під заг . ред. С. І. Якименко. – К. : ВД «Слово», 2011. – 464 с.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Данильченко, С. (2015). Педагогічні умови впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 71-80. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2892