КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА СПЕЦИФІКА СТВОРЕННЯ АТЛАСУ З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ

  • О.В. Барладін
  • І.В. Бусол
  • М.В. Косарєв
  • С.О. Хворостенко
Ключові слова: навчальний атлас, природознавство, електронні видання

Анотація

У публікації висвітлюється специфіка створення навчального атласу з природознавства для 5 класу, а також основні вимоги, що закладалися до видання його упорядниками.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Барладін О.В. Проблеми інформатизації географічної освіти в середній школі / О.В. Барладін // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К.: Ін-т передових технологій, 2008. – Вип.8. – С.32-35.

2. Барладин А.В. Новое поколение электронных географических атласов и карт с интерактивными функциями / А.В. Барладин // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К.: Ін-т передових технологій, 2007. – Вип.7. – С. 25-31.

3. Барладін О.В. Створення науково-методичних Інтернет-ресурсів з географії та історії з інтерактивними функціями / О.В. Барладін, О.С. Бойко, І.В. Бусол // Сучасне навчальне обладнання: інновації, технології, досвід: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 25-26 лют. 2010 р., м. Суми. – Суми, 2010. – С. 10-12.
Як цитувати
Барладін, О., Бусол, І., Косарєв, М., & Хворостенко, С. (1). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА СПЕЦИФІКА СТВОРЕННЯ АТЛАСУ З ПРИРОДОЗНАВСТВА ДЛЯ 5 КЛАСУ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (18), 13-16. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4142
Номер
Розділ
Статті