ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА ЯК ЗАСОБУ КРАЩОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ІЗ СУГЕСТОПЕДИЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ НАВЧАННЯ

  • В.М. Салімон
Ключові слова: методика навчання географії, сугестопедична технологія навчання, нетрадиційні методи навчання географії

Анотація

У статті розкрито особливості застосування художнього слова як одного із засобів кращого запам’ятовування інформації на уроках географії із сугестопедичною технологією навчання. Проведено аналіз наукових досліджень щодо використання художніх творів у навчанні, у тому числі на уроках географії. Запропоновано методичну розробку сугестопедичного уроку з використанням художнього слова за темою «План і карта» у загальногеографічному курсі географії.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Алексеева М.М. Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников: Учеб. пособ. для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / М.М. Алексеева, Б.И. Яшина.. – М.: Изд. Центр «Академия», 2000. – 400 с.
2. Гайворонська Н.В. Художнє слово на уроках – запорука успіху вивчення географії / Н.В. Гайворонська // Географія. – 2005. – № 13-14. – С. 34-36.
3. Камаева В.А. Использование художественной литературы на уроках географии в VII классе / В.А. Камаева // География в школе. – 1996. – № 6. – С. 17-18.
4. Лозанов Г. Кратка характеристика сугестопедичного направление в педагогиката. Сугестопедията – експериментами метод на сугестологията / Г. Лозанов // Сугестология. – София: Наука и изкуство, 1971. – С. 266-361.
5. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології / С.С. Пальчевський. – К.: Кондор, 2005. – 352 с.
6. Пальчевський С.С. Сугестопедична технологія на уроках географії / С.С. Пальчевський // Географія та основи економіки в школі. – 2006. - № 4. – С. 43-47.
7. Росеев В.Ф. Стихи на уроках географии / В.Ф. Росеев // География в школе. – 1996. – № 6. – С. 47-48.
8. Салімон В.М. Застосування фреймів при викладанні географії з використанням сугестопедичної технології навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – Вип.13. – С. 86-89.
9. Салімон В.М. Новітні методи викладання географії на основі ультрапедагогічної концепції навчання / В.М. Салімон // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – К: Ін-т передових технологій, 2009. – Вип. 9. – С. 211-217.
Як цитувати
Салімон, В. (1). ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА ЯК ЗАСОБУ КРАЩОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ІЗ СУГЕСТОПЕДИЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ НАВЧАННЯ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (20), 111-114. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/2796
Номер
Розділ
Статті