ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ У СТУДЕНТІВ

  • О. І. Кобзар
  • Н. О. Лешньова

Abstract

У статті розглядаються форми та методи навчання англійської мови, які
сприяють  усуненню  психологічного  бар’єру  у  студентів:  рольова  гра,
проблемне навчання, гумористичні ситуації. Даються практичні рекомендації
з їх використання у навчальному процесі.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Бородина А.И. Отбор и использование на занятиях коммуникативных
игр для развития навыков устной речи / А.И. Бородина, А.М. Спевак //
Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних
мов на сучасному етапі : матеріали III Всеукр. наук.-метод.конф. – Х. :
ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2010. – С. 33–35.

2. Китайгородская Г.А. Методические основы интенсивного обучения /
Г.А. Китайгородская. – М. : МГУ, 1986. – 176 с.

3. Кобзарь Е.И. Business English: Бизнес-курс английского языка / Е.И. Коб-
зарь, Н.А. Лешнёва. – Х. : Парус, 2007. – 152 с.

4. Кобзарь Е.И. Business Communication. Conferences, Meetings,
Negotiations. Деловое общение. Конференции, встречи, переговоры:
пособие по овладению и развитию навыков ведения дискуссий на анг-
лийском языке / Е.И. Кобзарь, Н.А. Лешнёва. – Х. : Торсинг , 1998. – 72 с.

5. Маркичева Т.Б. Мастерство публичного выступления / Т.Б. Маркичева,
Е.А. Ножин. – М. : Знание, 1989. – 176 с.

6. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе /
М.И. Махмутов. – М. : Просвещение, 1977. – 240 с.

7. Пойа Д. Как решать задачу? / Д. Пойа. – М. : Учпедгиз, 1965. – 207 с.

8. Птушка А.С. Рольова гра при навчанні спілкування на іноземній мові /
А.С. Птушка // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладан-
ня іноземних мов на сучасному етапі : матеріали V Міжнар. наук.-метод.
конф. – Х. : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2012. – С. 162–164.

9. Свердлова І.О. Considerations When Conducting Speaking Lessons /
І.О. Свердлова // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викла-
дання іноземних мов на сучасному етапі: матеріали IV Міжнар. наук.-
метод. конф. – Х. : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011. – С. 160–161.

10. Синько Л.В. Требования к учителю – специалисту интенсивного обуче-
ния / Л.В. Синько // Методика интенсивного обучения иностранным
языкам. – К. : Вища шк., 1988. – С. 228–232.

11. Тер-Саакянц Г.М. Применение ролевой игры / Г.М. Тер-Саакянц,
Н.А. Красовская // Методика интенсивного обучения иностранным язы-
кам. – К. : Вища шк., 1988. – С. 194–208.

12. Харенко В.М. Эмоциональные средства регулирования межличностных
отношений / В.М. Харенко // Методика интенсивного обучения иност-
ранным языкам. – К. : Вища шк., 1988. – С. 304–320.

13. Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике /
Г.И. Щукина. – М. : Педагогика, 1971. – 351 с.

14. Ayres J. Coping with Speech Anxiety / J. Ayres, T. Hopf. – Norwood,
NJ : Ablex Publishing Corporation, 1993. – 134 p.
15. Livingstone C. Role Play in Language Learning / C. Livingstone. –
London : Longman, 1983. – 127 p.
Published
2015-05-21
How to Cite
Кобзар, О. І., & Лешньова, Н. О. (2015). ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ У СТУДЕНТІВ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (23). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2510