Віртуальний практикум із фізики

  • Володимир Миколайович Дубовик Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Володимир Павлович Пойда Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Діана Євгенівна Мила Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: віртуальна лабораторна робота, фізичний практикум, чисельне моделювання, компʼютерні технології, компетенції

Анотація

Розглянуто використання в освіті нових інформаційних технологій, які суттєво впливають на зміст, методи й організацію освітнього процесу. Показано використання сучасних методів компʼютерного моделювання під час вивчення курсу загальної фізики. Наведено розробки щодо чисельного моделювання фізичних явищ, експериментальне дослідження яких у реальних умовах є неможливим або дуже складним із технічних причин.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Козел С. М. Ліцензований навчальний СD-диск: компʼютерний курс «Открытая физика 1.1» / под ред. С. М. Козела. CD «Открытая физика», ТОВ «ФИЗИКОН», 1996–2001. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Пойда В. П. Методичні інструкції щодо виконання віртуальних лабораторних робіт з механіки / В. П. Пойда, В. П. Хижковий. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2007. – 82 с.

Пойда В. П. Методичні інструкції щодо виконання віртуальних лабораторних робіт з оптики / В. П. Пойда, В. П. Хижковий. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2006. – 68 с.

Пойда В. П. Методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з атомної та ядерної фізики / В. П. Пойда, В. М. Дубовик, Д. Є. Мила. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018. – 64 с.

Фізичний практикум з фізики атома і фізики ядра й елементарних частинок для студентів фізичного факультету [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://physics.karazin.ua/doc/chairs/k_eph/m_o_05.pdf.

Опубліковано
2020-12-28
Як цитувати
Дубовик, В. М., Пойда, В. П., & Мила, Д. Є. (2020). Віртуальний практикум із фізики. Проблеми сучасної освіти, (11), 109-113. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/17666