Організація освітнього процесу в умовах карантину: досвід кафедри педіатрії

  • Ганна Володимирівна Летяго Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Віктор Олександрович Іщенко ООО "ВФ Рітейл" (група будівництва та експлуатації Vodafone Україна)
  • Вʼячеслав Григорович Чернуський Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Ольга Львівна Говаленкова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Світлана Рафаїлівна Толмачова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: дистанційне навчання, освіта, інтернет-звʼязок

Анотація

Описано загальні особливості викладання навчальних дисциплін в умовах карантину. Наведено приклади технологічних можливостей забезпечення безперервного інтернет-звʼязку, необхідного для організації дистанційного навчання. Проаналізовано досвід викладачів кафедри педіатрії з організації дистанційного навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Світовий досвід організації та розвитку університетської системи дистанційного навчання / І. В. Кулага, Д. О. Ільницький, С. О. Стрельник та ін. – Київ, 2013. – 38 с.

Ушкаленко І. М. Дистанційна форма навчання у вищих навчальних закладах України та інших країн світу. Ефективна економіка. – 2018. – № 4. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2018/63.pdf.

Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку освіти. Молодий вчений. – 2016. – № 6. – С. 489–492.

Опубліковано
2020-12-28
Як цитувати
Летяго, Г. В., Іщенко, В. О., Чернуський, В. Г., Говаленкова, О. Л., & Толмачова, С. Р. (2020). Організація освітнього процесу в умовах карантину: досвід кафедри педіатрії. Проблеми сучасної освіти, (11), 81-85. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/17655

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)