Сучасне навчально-методичне забезпечення інтерактивного навчання для студентів-екологів

  • Алла Наумівна Некос Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Алла Миколаївна Крайнюкова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Олексій Миколайович Крайнюков Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Іветта Анатоліївна Кривицька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

У статті обґрунтовано необхідність системного комплексного підходу до впровадження інноваційних технологій у навчальний процес; розкрито переваги застосування інтерактивного навчально-методичного забезпечення; запропоновано механізм створення інтерактивного та дистанційного навчання; зроблено висновки щодо доцільності використання інтерактивного навчально-методичного забезпечення при підготовці студентів-екологів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Алла Наумівна Некос, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, доцент, завідувач
кафедри екологічної безпеки та екологічної
освіти екологічного факультету
Алла Миколаївна Крайнюкова, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор біологічних наук, професор кафедри
екологічної безпеки та екологічної освіти екологічного факультету
Олексій Миколайович Крайнюков, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
доктор географічних наук, доцент кафедри
екологічної безпеки та екологічної освіти екологічного факультету
Іветта Анатоліївна Кривицька, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
старший викладач кафедри екологічної безпеки
та екологічної освіти екологічного факультету
Published
2017-08-14
How to Cite
Некос, А. Н., Крайнюкова, А. М., Крайнюков, О. М., & Кривицька, І. А. (2017). Сучасне навчально-методичне забезпечення інтерактивного навчання для студентів-екологів. Проблеми сучасної освіти, (6). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8899

Most read articles by the same author(s)