Використання технологій доповненої реальності під час викладання фізики

  • Дмитро Вадимович Мацокін Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Ірина Миколаївна Пахомова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

Розглянуто методику впровадження STEM-підходу та доповненої реальності в освітньому процесі на прикладі тем «Винаходи Леонардо» та «Мости». Розроблено мобільні додатки із доповненою реальністю «Da Vinci Machines AR» та «Bridges AR». Розглянуто деякі ідеї можливостей використання цих додатків - як на уроках фізики, так і в позашкільний час - у межах роботи гуртка «Наука навколо нас» на кафедрі фізики кристалів Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. З'ясовано переваги використання технологій доповненої реальності у разі впровадження STEM-орієнтованого підходу в освітньому процесі на прикладі авторських розробок.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Доповнена реальність або AR-технології [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://thefuture.news/lessons/ua/ar

Калінін В. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів старшої школи засобами іноземної мови як ключової компетентності НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ [Електронний ресурс] / В. Калінін, Л. Калініна. - Режим доступу : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/144291

Ключові зображення для роботи мобільного додатка (методичний сайт кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://kfk.biz.ht/android/Leonardo/images_ukr.html

Ключові зображення для роботи мобільного додатка (методичний сайт кафедри фізики кристалів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://kfk.biz.ht/android/Bridges/images_ukr.html

Концепція нової Української школи [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola

Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : Лист ІМЗО № 21.1/10-1470 від 13.07.17 року [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/56880

Мобільний додаток «Винаходи Леонардо» [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dmatsokin.vinci1

Мобільний додаток «Bridges AR» [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dmatsokin.bridges

Burwell J. Leonardo Da Vinci's Self Supporting Bridge [Electronic resource] / J. Burwell. - Way of access : http://www.luntti.net/esityksia/elamystenMatikka/leonardo.pdf

Danakorn N. E. Ph. Collaborative Augmented Reality in Education : a Review / Nincarean Eh Phon Danakorn, Bilal Ali Mohamad, Dayana Abd Halim Noor // 2014 International Conference on Teaching and Learning in Computing and Engineering. - Kuching, Malaysia, 2014.

Science, Technology, Engineering and Math : Education for Global Leadership [Electronic resource]. - Way of access : https://www.ed.gov/stem

Published
2020-07-21
How to Cite
Мацокін, Д. В., & Пахомова, І. М. (2020). Використання технологій доповненої реальності під час викладання фізики. Проблеми сучасної освіти, (10), 111-116. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16075