Особливості методичного забезпечення формування змісту окремих етапів безперервної екологічної освіти
Abstract
Розглянуто роль екологічної освіти для сталого розвитку та значення дошкільного етапу в системі безперервної екологічної освіти. Запропоновано методичні підходи до формування екологічних знань. Розроблено та апробовано навчальний посібник «Робочий зошит з екології» для дітей дошкільного віку. Студенти, майбутні фахівці в галузі екології, здійснили апробацію запропонованих методик у комунальних дошкільних навчальних закладах міста Харкова.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Вiкова психологія : навч. посiбник / за ред. С. Г. Костюка. – Київ : Атiка, 2003. – 468 с.
2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи груп для дітей старшого дошкільного віку при загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] // Лист МОН №1/9-411. – 2014. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/42463.
3. Каплуновська О. П. Організація екологічної освіти в дошкільному навчальному закладі / О. К. Самсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 7. – С. 9–13.
4. Лапута О. І. Формування природничої компетентності дошкільників через проведення екологічних акцій [Електронний ресурс] / О. І. Лапута. – 2015. – Режим доступу : dosvid_laputa.docx.
5. Методи екологічної освіти в дошкільному закладі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://um.co.ua/10/10-14/10-142439.html.
6. Наркевич С. С. Використання комп’ютерних ігор у навчально-виховній роботі із старшими дошкільниками – 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2013-10-10-14-41-03/3516-2015-03-20-08-11-54.
7. Ніфадьева Л. А. Методика ознайомлення дітей з природою / Л. А. Ніфадьева. – Могильов : МГПИ, 1997. – 27 с.
2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи груп для дітей старшого дошкільного віку при загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] // Лист МОН №1/9-411. – 2014. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/42463.
3. Каплуновська О. П. Організація екологічної освіти в дошкільному навчальному закладі / О. К. Самсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 7. – С. 9–13.
4. Лапута О. І. Формування природничої компетентності дошкільників через проведення екологічних акцій [Електронний ресурс] / О. І. Лапута. – 2015. – Режим доступу : dosvid_laputa.docx.
5. Методи екологічної освіти в дошкільному закладі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://um.co.ua/10/10-14/10-142439.html.
6. Наркевич С. С. Використання комп’ютерних ігор у навчально-виховній роботі із старшими дошкільниками – 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2013-10-10-14-41-03/3516-2015-03-20-08-11-54.
7. Ніфадьева Л. А. Методика ознайомлення дітей з природою / Л. А. Ніфадьева. – Могильов : МГПИ, 1997. – 27 с.
Published
2019-06-08
How to Cite
Некос, А. Н., & Дементєєва, Я. Ю. (2019). Особливості методичного забезпечення формування змісту окремих етапів безперервної екологічної освіти. Проблеми сучасної освіти, (9). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12979
Section
Статті