Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-екологів засобами інформаційних технологій
Ключові слова:
педагогічна модель, екологічна освіта, інформатизація, професійна компетентність, електронне навчальне середовище
Анотація
Розглянуто проблему інформатизації вищої екологічної освіти; проведено соціологічні дослідження серед 150 студентів з 14 ЗВО України; теоретично обґрунтовано модель і методику формування професійної
компетентності майбутніх фахівців-екологів засобами інформаційних технологій; експериментально перевірено ефективність використання електронного навчального середовища в освітньому процесі на прикладі системи
управління навчанням «Moodle»; проаналізовано особливості створення тестових завдань для електронного контролю знань з екології.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Боголюбов В. М. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх екологів в умовах переходу до сталого розвитку : дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. М. Боголюбов // Національ-
ний університет біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2014. – 543 с.
2. Заболоцький А. Ю. Сучасний стан дистанційного навчання у ВНЗ України / А. Ю. Заболоцький // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. – 2016. – № 2. –
С. 19–23.
3. Огнівчук Л. М. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ із застосуванням технологій Е-learning / Л. М. Огнівчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 41. Вип. 3. – С. 187–195.
4. Сисоєва С. О. Системи дистанційного навчання: порівняльний аналіз навчальних можливостей / С. О. Сисоєва, К. П. Осадча // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2011. − № 23. – С. 243−253.
5. Триус Ю. В. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE : методичний посібник / Ю. В. Триус, І. В. Герасименко, В. М. Франчук / за ред. Ю. В. Триуса. – Черкаси. – 220 с.
6. Фіцула М. М. Педагогіка : навч. посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. – Київ : Академія, 2002. – 528 с.
7. Щербина О. А. Оцінювання компетентностей засобами платформи Moodle / О. А. Щербина // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. – Т. 45. Вип. 1. – С. 134–145.
8. Romero C. Web usage mining for predicting final marks of students that use moodle courses / [C. Romero, P. G Espejo, A. Zafra and all] // Computer Applications in Engineering Education. – 2013. – Vol. 21, №. 1. –
p. 135–146.
ний університет біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2014. – 543 с.
2. Заболоцький А. Ю. Сучасний стан дистанційного навчання у ВНЗ України / А. Ю. Заболоцький // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. – 2016. – № 2. –
С. 19–23.
3. Огнівчук Л. М. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ із застосуванням технологій Е-learning / Л. М. Огнівчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – Т. 41. Вип. 3. – С. 187–195.
4. Сисоєва С. О. Системи дистанційного навчання: порівняльний аналіз навчальних можливостей / С. О. Сисоєва, К. П. Осадча // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2011. − № 23. – С. 243−253.
5. Триус Ю. В. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE : методичний посібник / Ю. В. Триус, І. В. Герасименко, В. М. Франчук / за ред. Ю. В. Триуса. – Черкаси. – 220 с.
6. Фіцула М. М. Педагогіка : навч. посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. – Київ : Академія, 2002. – 528 с.
7. Щербина О. А. Оцінювання компетентностей засобами платформи Moodle / О. А. Щербина // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. – Т. 45. Вип. 1. – С. 134–145.
8. Romero C. Web usage mining for predicting final marks of students that use moodle courses / [C. Romero, P. G Espejo, A. Zafra and all] // Computer Applications in Engineering Education. – 2013. – Vol. 21, №. 1. –
p. 135–146.
Опубліковано
2019-06-08
Як цитувати
Некос, А. Н., & Медвєдєва, Ю. В. (2019). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-екологів засобами інформаційних технологій. Проблеми сучасної освіти, (9). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12992
Розділ
Статті