Використання досвіду Кільського університету при викладанні дисципліни «Альтернативна енергетика»
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівців екологічного напрямку, які мають знання про стан енергетики та екологічну безпеку різних енергетичних установок, а також енергетичні потенціали традиційних та альтернативних джерел енергії. Базуючись на досвіді колег із Кільського університету (Великобританія), було удосконалено зміст і методику викладання навчальної дисципліни «Альтернативна енергетика». У статті наведено мету, завдання, зміст і структуру дисципліни, яка викладається для студентів екологічного напрямку підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Також представлено оновлений перелік компетентностей, які отримують студенти після прослуховування цієї дисципліни.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Тітенко, Г. В., Кулик, М. І., Уткіна, К. Б., Стайліз, П., Л.Райт, Д., & Вествуд, Р. (2017). Використання досвіду Кільського університету при викладанні дисципліни «Альтернативна енергетика». Проблеми сучасної освіти, (6). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8907
Розділ
Статті