Шляхи формування професійної компетентності китайських студентів-філологів під час проведення педагогічної практики

  • Любов Олексіївна Куплевацька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті розглядаються особливості проведення педагогічної практики у групах китайських студентів-філологів, проблеми формування професійної компетентності педагога з урахуванням національних відмінностей практикантів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Любов Олексіївна Куплевацька, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат філологічних наук, доцент кафедри
мовної підготовки Центру міжнародної освіти
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Куплевацька, Л. О. (2017). Шляхи формування професійної компетентності китайських студентів-філологів під час проведення педагогічної практики. Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8848