Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти
Анотація
Статтю присвячено оцінці якості освіти, що є підґрунтям покращення якості освітніх послуг як в окремому навчальному закладі, так і на регіональному та державному рівнях. Проаналізувавши існуючі підходи до оцінки якості освіти, автори статті акцентують увагу на ролі моніторингу якості викладання як засобу оцінювання якості освіти на рівні окремого навчального закладу. Спираючись на багаторічний досвід проведення моніторингу «Викладання очима студента», робиться висновок щодо можливості використання соціологічної оцінки для підвищення якості викладання в університеті. Відзначається, що найбільш проблемними, на думку студентів, є такі характеристики викладачів як уміння викликати інтерес до предмету, використання нової наукової інформації та уміння зняти напруженість і втомленість аудиторії.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Ніколаєвська, А. М., & Садрицька, С. В. (2017). Моніторинг якості викладання як засіб оцінювання якості університетської освіти. Проблеми сучасної освіти, (4). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8790
Розділ
Статті