Можливості використання додатка Google Classroom в освітньому процесі

  • Світлана Валеріївна Садрицька Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: дистанційне навчання, додаток Google Classroom, методи дистанційного навчання, візуалізація, індивідуальна робота

Анотація

Розглянуто переваги та недоліки застосування додатка Google Classroom у роботі зі студентами. Розкрито основні можливості, які надає цей сервіс для викладача та студентів. Містяться практичні рекомендації щодо використання додатка як сучасного методу дистанційного навчання. Закцентовано увагу на можливостях візуалізації навчального матеріалу та завдань із курсів, що викладаються, за допомогою розміщення цих матеріалів (або посилань на них) у Google Classroom.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Гриценко В. Використання сервісу Google Classroom для управління освітніми процесами [Електронний ресурс] / В. Гриценко, І. Юстик // Використання сервісу для управління освітніми процесами. - 2015. - Режим доступу : https://www.cuspu.edu.ua/ua/ntmd/konferentsiy/2015-10-06-06-17-54/%20sektsiia-4/3930-vykorystannya-servisu-google-classroom-dlya-upravlinnya-osvitnimy-protsesamy
2. Гугл для освіти [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://developers.google.com/edu/
3. Стратегія розвитку Каразінського університету на 2019-2025 роки. Затверджено рішенням Конференції трудового колективу університету від 27 грудня 2018 року [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.univer.kharkov.ua/docs/work/strategiya-rozvytku-universitetu-2019-2025-2.pdf
Опубліковано
2020-07-21
Як цитувати
Садрицька, С. В. (2020). Можливості використання додатка Google Classroom в освітньому процесі. Проблеми сучасної освіти, (10), 139-144. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16087

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)