Використання цифрового додатка Kahoot в освітньому просторі

  • Олексій Олексійович Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: студент, цифровий додаток, цифровий простір, вікторина, Kahoot

Анотація

Проаналізовано роль застосування цифрового додатка Kahoot в освітньому процесі класичного університету. Розглянуто алгоритм створення цифрових ігор за допомогою додатка Kahoot. Визначено шляхи застосування Kahoot під час вивчення дисципліни «Педагогіка».

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Биков В. Ю. Цифрова гуманістична педагогіка / В. Ю. Биков, М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук. - К. : ІТЗН НАПН України, 2017. - 181 с.

Жерновнікова О. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 10 квітня 2018 р.). - Х., 2018. - С. 88-90.

Наливайко О. Досвід використання інноваційних технологій у межах курсу «Загальна педагогіка» / О. Наливайко // Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць / уклад.: В. Г. Пасинок, Т. О. Маркова. - Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018. - Вип. 9. - С. 147-153.

Digital Agenda for Europe [Electronic resource]. - Way of access : http://ec.europa.eu/digitalagenda (дата звернення : 01.05.2019).

The Global Information Technology Report. Growth and Jobs in a Hyperconnected World [Electronic resource]. - Way of access : www.weforum.org/gitr_version.pdf(дата звернення: 27.05.2019)

Опубліковано
2020-07-21
Як цитувати
Наливайко, О. О. (2020). Використання цифрового додатка Kahoot в освітньому просторі. Проблеми сучасної освіти, (10), 117-121. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16076